مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کوثر از توزیع یک هزار سبد غذایی و جیره خشک بین خانواده های زیر پوشش این نهاد طی ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۷۹۹۰
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، سید غلامرضا مظلومی، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تاکنون 600 سبد کالا به ارزش 190 میلیون ریال بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

وی با اشاره به این که مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل(ع) شهر گیوی نیز با یاری خیرین منطقه 208 سبد غذایی را در بین اقشار آسیب پذیر توزیع کرده؛ ارزش ریالی آن را 94 میلیون ریال ذکر کرد و افزود: خیرین با همکاری هم توانسته اند بخش بزرگی از نیاز مستمندان این منطقه را برطرف کنند.

مظلومی در ادامه به برنامه های مختلف کمیته امداد در طول ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: خیرین با شرکت در طرح محسنین بیش از پیش به یاری خانواده های نیازمند بشتابند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کوثر با اشاره به یاری حامیان ایتام به مددجویان این مجموعه افزود: پیشتر کمیته امداد امام خمینی (ره) با همکاری دیگر ادارات ذیربط و حامیان ایتام در شهرستان در تامین غذای گرم (افطاری در روستاها و شهر ها) و همچنین تهیه جیره خشک در ایام ماه مبارک رمضان اقدامات شایسته ای انجام داده اند که هم اکنون هم در حال اجرا می باشد.

ارسال نظرات