مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام، با اشاره به اهمیت روز قدس امسال، فراموشی مسئله قدس را خواسته استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل دانست.
کد خبر: ۸۵۳۸۰۲۲
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سید ولی الله موسوی با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام در جمع رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام به بیان اهمیت روز جهانی قدس پرداخت.

وی، گفت: روز قدس امسال از سالهای قبل ازاهمیت بیشتری برخوردار است و مردم متدین و خداجوی و ولایت مدار ایران اسلامی باید حضور بیشتر و پر رنگ تری داشته باشند؛ چون دشمنان اسلام با ایجاد جنگ و درگیری در کشورهای دیگر مانند سوریه ، عراق ویمن می خواهند توجه مردم مسلمان به فلسطین و قدس عزیز را کم رنگ کنند.

موسوی، تأکید کرد: استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل درصدد است تا مردم دنیا قدس را فراموش کنند وبه حوادث کشورهای دیگر بپردازند.

وی، اظهار داشت: با توجه به سخنان حضرت امام (رحمه الله علیه) و مقام معظم رهبری در مورد قدس ؛ فلسطین امروز مهمترین مسئله اسلام و مسلمانان است و ریشه تمام گرفتاریهای مسلمانان جهان رژیم صهیونیستی است، که مانند غده سرطانی به جان مسلمانان افتاده و تا این غده سرطانی از بین نرود گرفتاریهای مسلمانان جهان و به خصوص مسلمانان کشور های غرب آسیا(خاور میانه)حل نخواهد شد.

وی، ریشه بحران در منطقه و درگیری ها عراق و سوریه را نشأت گرفته از توطئه های رژیم صهیونیستی دانست و حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را نماد وحدت امت اسلام بر علیه استکبار جهانی عنوان کرد.

ارسال نظرات