هم صدای مسئولان بهاباد برای حضور مردم در روز قدس:

بهابادی ها فریاد «مرگ بر آمریکا» را محکم تر از گذشته سرخواهند داد

با فرا رسیدن روز قدس، مردم و مسئولان بهاباد همراه با دیگر مردمان ایران اسلامی با حضور پر شور و حماسی خود در راهپیمایی قدس از استکبار جهانی اعلام انجار می کنند و در حمایت از مردم ستم دیده جهان به ویژه فلسطین و یمن با مشت های گره کرده و با شعار مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود برخواهند خواست.
کد خبر: ۸۵۳۸۰۲۵
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، با فرا رسیدن روز قدس، مردم و مسئولان بهاباد همراه با دیگر مردمان  ایران اسلامی با حضور پر شور و حماسی خود در راهپیمایی قدس از استکبار جهانی اعلام انجار می کنند و در حمایت از مردم ستم دیده جهان به ویژه فلسطین و یمن با
 مشت های گره کرده و با شعار مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود برخواهند خواست.

حجت الاسلام سیف الله دهقانی امام جمعه بهاباد با تأکید بر حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: جمعه آینده روز لبیک به فریاد مظلومین عالم به ویژه فلسطین است.

خطیب جمعه بهاباد افزود: جمعه ای که در پیش است به عنوان روز جهانی قدس از سوی امام راحل نام گذاری شده است و ما در این روز با شرکت در راهپیمائی روز قدس بار دیگر فریاد مظلومین عالم خصوصا فلسطین را پاسخ مثبت می دهیم و ثابت می کنیم ما پیروان حضرت علی علیه السلام هستیم شخصیتی که وصیت و سفارش در شب 19 ماه رمضان به این است که یار مظلوم و دشمن ظالم باشیم و فریاد «مرگ بر آمریکا و اسرائیل» را در این روز سر خواهیم داد.

فرماندار بهاباد نیز با اشاره به جایگاه ویژه قدس در بین مسلمانان به ویژه مردم ایران گفت: روز قدس سمبل مقاومت، مبارزه و شکوه جلال اسلام است و جمعه آخر ماه مبارک رمضان بیانگر تصمیم تاریخی حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر روز جهانی مبارزه با اسرائیل است.

اقبال بهابادی تصریح کرد: گسترش روز افزون این فراخوان عمومی گویای این واقعیت است که هرچه زمان می‌گذرد، ابعاد جنایات بزرگ غصب سرزمین یک ملت مظلوم، بیشتر برای جهانیان آشکار می‌شود و این حرکت رو به رشد و شکوهمند لرزه بر تن متجاوزان و چپاولگران صهیونیست انداخته و به طور قطع با یک عزم جدی و سراسری توسط جوانان برومند فلسطین و اتحاد کشورها و ملل مسلمان با یکدیگر این رژیم غاصب از بین خواهد رفت.

وی افزود: اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم شریف شهرستان بهاباد از تمام اقشار و طبقات مختلف برای حضور باشکوه در این مراسم دشمن شکن دعوت می‌کنیم تا بار دیگر با فریاد الله اکبر و ندای مرگ بر اسرائیل همنوا با همه مردم ایران اسلامی نابودی استکبار را از درگاه حضور احدیت مسالت نمایند.

اکبر فلاح رئیس شورای اسلامی شهر بهاباد نیز با اشاره به اهمیت شرکت آحاد جامعه در راهپیمایی روز قدس گفت:  تمامی آحاد جامعه با تفکرات متفاوت ولی با هدف دفاع از فلسطین و مردم مظلوم باید از خانه هایشان مانند موج خروشانی به خیابان ها بیایند تا انزجار خود را به اسرائیل و آمریکای غاصب نشان داده و وحدت ملی خود را به مستکبران اعلام دارند.

حسن عبداللهیان رئیس اداره آموزش و پرورش بهاباد اهمیت برگزاری راهپیمایی و آیین‌های ویژه روز قدس را در شرایط فعلی جهان اسلام دوچندان دانست و گفت: روز قدس نماد صف بندی جبهه حق در برابر باطل است وی از عموم مردم ولایت مدار بهاباد دعوت کرد همچون دیگر مردم میهن اسلامی در راهپیمائی با شکوه روز قدس شرکت نمایند و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنند.

باقر رضائیان یکی از فرهنگیان بهابادی هم در باره حضور مردم در راهپیمائی روز قدس چنین می گوید : با یادآوری اینکه هر ساله مردم ایران  در حضوری گسترده و با قدرت حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام می کنند تاکید کرد: حضور یک صدای مردم در سرتاسر جهان اسلام و در صفوفی به هم فشرده باعث اعتماد به نفس هر چه بیشتر مردم فلسطین و متزلزل شدن رژیم صهیونیستی و حامیان آن می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد بر حضور مردم در راهپیمائی روز قدس تاکید کرد و اظهار کرد: روز جهانی قدس یکی از یادگارهای  گرانقدر بنیانگذار جمهوری اسلامی است که در حمایت از مظلومان و مستضعفان جهان و مردم فلسطین شکل گرفت. مردم مظلوم فلسطین سال های زیادی است که سختی ها و مشکلات بسیاری را تحمل می کنند  و در شرایط فعلی که شدیدترین جنایات به حمایت از استکبار جهانی در غزه و فلسطین شکل می گیرد، رژیم غاصب صهیونیستی همواره به دنبال اثبات این مولفه مهم به جهانیان است که قدرت و احاطه بر مسلمانان دارد در حالی که بیداری جهان اسلام خلاف این امر را به اثبات رسانده است .

وی اذعان داشت: ما پاسداران و بسیجیان ولایت مدار شهرستان بهاباد همراه با مردم همیشه در صحنه ایران با حضور عدالت خواه خود در جمعه آخر ماه مبارک رمضان برای دفاع از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین به خیابانها خواهیم آمد و نفرت و انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس به نمایش خواهیم گذاشت و ما از مجامع بین المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد و دادگاه کیفری بین المللی و همه آزادی خواهان جهان انتظارداریم دربرابر این جنایات ضدبشری ٬حمایت انسان دوستانه خودرادردفاع از مظلومیت انسانهای بی دفاع و حتی مداخله بشر دوستانه تا رفع خطر این فاجعه انسانی دریغ نورزند.


ارسال نظرات