رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۷۰ نقطه یزد، مسیر راهپیمایی روز قدس در مرکز استان یزد را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۵۳۸۰۳۵
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:

مسیر راهپیمایی روز قدس در یزد اعلام شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۷۰ نقطه یزد، مسیر راهپیمایی روز قدس در مرکز استان یزد را اعلام کرد.

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: حجت‌الاسلام والمسلمین محمد فخرالدینی با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس نماد وحدت و همبستگی مسلمانان جهان اسلام به ویژه شیعیان است، اظهار داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس در استان یزد همزمان با سراسر کشور 19 تیرماه امسال مصادف با 23 رمضان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت شرکت منسجم و یکپارچه مردم در راهپیمایی روز قدس افزود: این راهپیمایی در یزد ساعت 11 صبح روز جمعه از میدان شهید بهشتی یزد، خیابان امام خمینی(ره)، چهار راه شهدا، خیابان قیام برگزار و در نهایت به مسجد ملااسماعیل محل برگزاری نماز جمعه یزد ختم می‌شود.

فخرالدینی قرائت شعارهای تبیینی و انقلابی، اجرای سرود غزه توسط دانش‌آموزان یزدی و قرائت بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با موضوع محکوم کردن رژیم کودک‌کش صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم جهان را از جمله برنامه‌های تدوین شده از سوی ستاد برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در استان یزد عنوان کرد.

وی با اشاره به افزایش دمای شهر یزد در راهپیمایی روز قدس، آب پاشی طول مسیر راهپیمایی، ایجاد استراحتگاه‌های متعدد در مسیر و انجام هماهنگی‌های لازم به منظور استقرار آمبولانس را از جمله تدابیر رفاهی برای مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در استان یزد عنوان کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به ضرورت حضور اقشار مختلف فرهنگی و سیاسی جامعه در راهپیمایی روز جهانی قدس تصریح کرد: حضور احزاب و تشکل‌های مختلف فرهنگی و سیاسی استان در راهپیایی روز قدس نشانه وحدت، همبستگی و اتحاد ملت و دولت ایران در برابر دشمنان و زورگویان جهان است.

 

ارسال نظرات