خبرهای داغ:
مسول تربیت و آموزش سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین:
مسول تربیت و آموزش سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین ابراز داشت: روز قدس درست تیری است به قلب دشمن و این حرکتی برای خنثی کردن خیانت های استکبار وصهیونیست وطرفدارانشان می باشد.
کد خبر: ۸۵۳۸۰۴۰
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
حجت الا سلام زکایی مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین اظهار کرد: مهم ترین،  بارزترین و اساسی ترین ریشه بحران خاورمیانه مساله فلسطین و جنگ مدام رژیم جعلی اسرائیل با مردم فلسطین و با برخی از کشورهای همجوار فلسطین اشغالی از جمله لبنان است .

وی افزود: برای همه کسانی که میخواهند شناسنامه ای از رژیم صهیونیستی داشته باشند ،خود صاحب  سلاح هسته ای مرگبار بوده  اما برای دیگران این موضوع را جنایت  می دانند .

حجت الاسلام زکایی متذکر شد: به تعبیر امام راحل براساس بینش اسلامی وتاسی از قران راه  را به همه آزاد اندیشان وصلح خواهان جهان نشان داده است .

مسول تربیت و آموزش سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین افزود: امام راحل از تمامی مسلمانان ومستضعفان جهان اسلام خواست تا با کمک یکدیگر به یاری خواهران وبرادران خود بشتابند تا اسرائیل غاصب نتواند به اشغال سرزمین های فلسطین ادامه دهد .

وی اذعان داشت :امروز روز قدس به عنوان احیای اسلام نام گرفته است، و فلسطین به عنوان مسئله اول جهان دنیای اسلام است  و روز قدس با ماهیت جمهوری اسلامی در ارتباط است .

وی ادامه داد : روز قدس روز آزمایش بزرگ ملت های مسلمانان است   وملت بیدار ما باحضور خود  در روز قدس بار دیگر مشتی محکم بر دهان استکبار وغده سرطانی  خواهد زد .

 

1008/پ30/ب

# قدس
ارسال نظرات
پر بیننده ها