خبرهای داغ:
شورای بسیج ورزشکاران خراسان جنوبی ضمن دعوت از آحاد مردم، اقشار گوناگون، صنوف و احزاب مختلف سیاسی، بر خلق حماسه سیاسی و حضور پر شور جامعه ورزشکاران و جوانان، هم پای سایر مردم تاکید کرده است.
کد خبر: ۸۵۳۸۰۵۱
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، شورای بسیج ورزشکاران خراسان جنوبی در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس با اشاره به حملات وحشیانه و غیرانسانی رژیم غاصب صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین و کشتار هزاران زن و کودک بی گناه و ندای مظلومیت مردم بحرین و یمن در جنگ های نیابتی رژیم آل سعود و تکرار تلخ سناریوی مسلمان کشی در منطقه با حمایت ایادی استکبار، ضمن دعوت از آحاد مردم ولایتمدار استان، اقشار و صنوف مختلف و همراهی، همگامی و پیشگامی جامعه بزرگ ورزشکاران در خلق حماسه سیاسی شکوه عظمت حضور ملت بزرگ ایران در روز جهانی قدس، بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد .

روز قدس، فقط یک روز نیست؛ نماد ظلم ستیزی و وحدت امت بزرگ اسلام در حمایت از ندای مظلومان جهان، بویژه مردم مظلوم فلسطین است که قریب هفت دهه زیر آماج حملات وحشیانه ای هستند که بواسطه آن هر روز، دهها زن مظلوم و کودک بی گناه فلسطینی به خاک و خون می غلتند و در سکوت مجامع جهانی، اینک شاهد راه اندازی جنگ های نیابتی توسط سران منفور آل سعود در بحرین و یمن هستیم و تکرار تلخ این وقایع غیر انسانی، ضرورت حضور پر شور تک تک آحاد مردم ولایتمدار را برای پیوستن به اقیانوس بی کران ملت بزرگ و سرافراز ایران، دو چندان و مضاعف می سازد.

در قسمتی دیگر از این بیانیه با اشاره به اهداف ایادی استکبار در تفرقه افکنی، اسلام هراسی و ایران هراسی، اتکا به توصیه های الهی سیاسی معمار فقید انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری در دفاع از حریم قرآن، اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله) و اجازه ندادن به متجاوزان در تعدی به حریم اسلام خواستار شده است.

این بیانیه می افزاید: وحدت مسلمین، به مثابه شکستن ستون فقرات استکبار است و آنان از تفرقه افکنی، ترویج افراط گرایی، خشونت طلبی و تروریسم راه به جایی نخواهند برد.

در بخش پایانی این بیانیه با تبیین تکالیف همه ملت ها و دولت های اسلامی در اینکه می بایست فلسطین را مساله اول خودشان بدانند، بر حمایت مادی و معنوی از استمرار انتفاضه مردمی فلسطین و مقاومت تا پیروزی به مدد وسنت الهی تاکید شده است و بر پیشگامی ملت بزرگ ایران در اجابت فریاد مظلوم خواهی با حضور پرشور در یوم الله روز جهانی قدس (19 تیر مصادف با 23 رمضان) در مسیرهای راهپیمایی تعیین شده، صحه گذاشته شده است .

شورای بسیج ورزشکاران خراسان جنوبی ضمن دعوت از آحاد مردم، اقشار گوناگون، صنوف و احزاب مختلف سیاسی، بر خلق حماسه سیاسی و حضور پر شور جامعه ورزشکاران و جوانان، هم پای سایر مردم تاکید کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها