خبرهای داغ:
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا که به سرزمین‌های اشغالی فلسطین سفر کرده است، گفت: واشنگتن صرف نظر از حصول یا عدم حصول توافق هسته‌ای، "برتری نظامی" رژیم صهیونیستی را در منطقه حفظ خواهد کرد
کد خبر: ۸۵۳۸۰۶۷
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، مارتین دمپسی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در سفر به سرزمین‌های اشغالی به تکرار ادعاهای بی‌پایه درباره ایران پرداخت.

دمپسی مدعی شد که ایران پس از توافق هسته‌ای احتمالی از منابع مالی خود برای تقویت توانمندی‌های نظامی و افزایش کمک به کسانی که به ادعای وی «عوامل نیابی» ایران در منطقه هستند، استفاده خواهد کرد.

دمپسی گفت: «فکر می‌کنم آنها بر روی عوامل نیابی و توان نظامی بیشتر خود سرمایه‌گذاری خواهند کرد

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا با بیان اینکه نگرانی‌های رژیم صهیونیستی از توافق هسته‌ای ایران را درک می‌کند، گفت: «اگر این توافق حاصل شود و موجب کاهش تحریم‌ها و افزایش قدرت اقتصادی و توان خرید ایران شود، پیش‌بینی من این است که این پول روانه بخش اقتصاد و بهبود زندگی مردم قشر متوسط ایران نخواهد شد

دمپسی گفت: واشنگتن تلاش خواهد کرد که برتری نظامی اسرائیل در منطقه را در برابر دشمنان بالقوه از جمله کشورهای عرب، صرفنظر از حصول یا عدم حصول توافق هسته‌ای حفظ کند.

این مقام آمریکایی در جمع خبرنگاران گفت: دانستن اینکه آیا توافق هسته‌ای به افزایش امنیت اسرائیل منجر می‌شود یا خیر، هنوز زود است.

دمپسی در جریان این سفر با همتای خود در رژیم صهیونیستی و همچنین وزیر جنگ این رژیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

منبع: نسیم
ارسال نظرات
پر بیننده ها