خبرهای داغ:
فرمانده سپاه درمیان گفت: نگاهی به تحولات منطقه روشن می کند که بیشترین سود از جنگ داخلی میان مسلمانان متوجه رژیم صهیونیستی است و مشغول شدن مسلمانها به تهدیدات داخلی، بهترین گزینه است.
کد خبر: ۸۵۳۸۰۷۰
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲

حسین خدادادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ضمن گرامی داشت روز جهانی قدس با بیان اینکه روز قدس از زوایای گوناگونی دارای اهمیت است، اظهار داشت: این روز نشانگر مخالفت همگانی جهان اسلام با موجودیت نامشروع رژیم غاصب اسرائیل است.

فرمانده سپاه درمیان با بیان اینکه روز قدس به منزله اهرم فشار علیه رژیم صهیونیستی است، افزود: تلاش اسرائیل برای خارج کردن مسئله فلسطین از توجه افکار عمومی دنیا در مقطع کنونی در سایه جنایات گروه های تروریستی در منطقه یکی دیگر از مسائلی است که نشانگر اهمیت روز جهانی قدس در میان مسلمانان و امت اسلام است.

وی با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی سعی دارد با سیاست، کشورهای مسلمان به امور داخلی خود مشغول کند، گفت: این رژیم می خواهد توان و انرژی مسلمانان را در مبارزه با این رژیم از بین ببرد و از سوی دیگر در سایه توجه مردم دنیا به بحرانهای منطقه که به دست گروه های تند رو و تروریستی ایجاد شده است؛ به اقدامات جنایت کارانه خود در فلسطین ادامه دهد و به پاکسازی قومی سرزمین های اشغالی بپردازد.

خدادادی با بیان اینکه برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس می تواند به خنثی سازی توطئه های رژیم جعلی اسرائیل در منطقه منجر شود، عنوان کرد: این راهپیمایی می تواند بار دیگر به مردم مسلمان منطقه یادآوری کند که به جای دشمنی با هم، متحد شده و به مبارزه با دشمن صهیونیستی بپردازند.

سیاست تفرقه بینداز و حکومت کن باعث پیشروی اسرائیل شده است

وی عنوان کرد: نگاهی به تحولات منطقه خاورمیانه روشن می کند که بیشترین سود از جنگ داخلی میان مسلمانان متوجه رژیم صهیونیستی بود و ادامه جنگ داخلی و در یک کلام مشغول شدن مسلمانها به تهدیدات داخلی، بهترین گزینه است.

فرمانده سپاه درمیان گفت: هرچه قدرت جهان اسلام معطوف به اختلافات داخلی باشد، امنیت بیشتری برای رژیم صهیونیستی به ارمغان می آورد.
وی افزود: در وضعیت فعلی که صهیونیستها با تمام قدرت وارد میدان شده اند تا حکومت سوریه و کشورهای مخالف خود در منطقه را ساقط کنند، ضرورت توجه جدی به روز قدس از جانب همه مسلمان انکار ناپذیر است.

خدادادی یادآور شد: بیداری و وحدت امت اسلام در روز قدس برای مقابله با دشمن اصلی یعنی اسرائیل موجب ناکامی این رژیم غاصب در استفاده از سیاست قدیمی تفرقه بنداز و حکومت کن در منطقه شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها