فیلم مستند داستانی شهریار عشق به کارگردانی حسن دهقان و به تهیه کنندگی و سفارش حوزه هنری استان زنجان ساخته می شود.
کد خبر: ۸۵۳۸۰۷۸
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱

مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری زنجان با بیان مطلب فوق در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت: این فیلم با محوریت مباحث هسته ای و با اشاره به شخصیت و زندگی دانشمند شهید مجید شهریاری ساخته می شود.

میثم سیفی اظهار کرد: تصویربرداری این فیلم که از اول تیرماه آغاز شده بود به پایان رسیده و در حال حاضر در مرحله تدوین و صداگذاری قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه این فیلم در 20 دقیقه تولید می شود از دانشگاه های علوم پایه و علوم پزشکی زنجان و شهید بهشتی تهران به عنوان فضاهای اصلی فیلمبرداری فیلم مستند داستانی شهریار عشق نام برد.

سیفی به حضور افتخاری برخی از اساتید دانشگاهی و دانشمندان هسته ای در این اثر اشاره کرد و گفت: امیر نوروزی، داود خیری و عین اله سرابی مقابل دوربین علی رجبی و حسن بیات ایفای نقش می کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: تدوین کار را اصغر باقری و گریم را سیدحجت موسوی انجام می دهند

وی با بیان اینکه این فیلم برای جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی و جشنواره ایران آینده(1404) آماده می شود افزود: در خلاصه داستان آمده است دانشجوی نخبه ایرانی برای ادامه تحصیل قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارد که طی یک اتفاق با زندگی شهید شهریاری آشنا میشود...

گفتنی است، چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری در بخش های هنرهای تجسمی، هنرهای تصويری، هنرهای نمايشی، ادبيات، موسيقی و مطالعات و فرهنگ پايداری در مهرماه 1394 در اصفهان برگزار می شود.

ارسال نظرات