خبرهای داغ:
عضو سابق حزب مردم پاکستان مدعی شد که گروه تروریستی داعش در دانشگاه‌های عربستان نفوذ زیادی کرده است و جنبش دانشجویی حامیان داعش در ۶ ماه آینده علیه مقامات ریاض اقدام خواهند کرد.
کد خبر: ۸۵۳۸۱۰۷
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، «فیصل رضا عابدی» عضو سابق حزب مردم پاکستان گفت: دانشگاه‌های عربستان تحت تسلط گروه تروریستی داعش درآمده است بنابراین، شورشی علیه نظام پادشاهی این کشور از سوی دانشجویان این کشور بزودی آغاز خواهد شد.

وی اظهارداشت که جنبشی از دانشجویان حامیان داعش تا شش ماه آینده علیه مقامات ریاض اقدام خواهد کرد.

عابدی افزود: گروه تروریستی داعش محصول عربستان است و اکنون نیز در دانشگاه‌های این کشور ریشه دوانده و مقامات ریاض بزودی در کاخ‌های خود ذبح خواهند شد.

عضو سابق حزب مردم پاکستان درباره موضع «کویت» در مورد تحولات اخیر خاورمیانه نیز گفت: موضع کویت در رابطه با تروریسم تغییر یافته زیرا این کشور احساس کرده که فعالیت گروه تروریستی داعش در خاکش آغاز شده است.

یوگنی لوکیانوف معاون دبیر شورای امنیت ملی روسیه نیز تأکید کرد که عربستان و دیگر کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس باید این نکته را درک کنند که پس از سوریه هدف بعدی گروه‌های تروریستی آنها خواهند بود.

لوکیانوف خاطرنشان کرد: کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به‌ویژه سعودی باید برای بقای دولت سوریه دعا کنند، زیرا سوریه آخرین دژی است که از امنیت و جان آنها حمایت می‌کند زیرا هدف بعدی داعش کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس است.

وی تأکید کرد: تعداد سعودی‌های گروه داعش به پنج‌هزار نفر افزایش یافته است و هنگامی که مرحله فعال از رویارویی پایان یابد، آنها قطعاً به کشورهای خود بازخواهند گشت و تنها کاری را که خوب بلدند، کشتار مردم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها