در گفتگوی بسیج با سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس مطرح شد:

معادلات واژگونی نقش بانک‌ها از بانکداری تا بنگاه خرید و فروش املاک

مشکلات اقتصادی فعلی ارتباطی چندان با تحریم ندارد این تغییر و یا انحراف از مسیر تعریف شده نقش سازمانی است که عمده بروز مشکلات است .
کد خبر: ۸۵۳۸۱۲۹
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶
عباس پاپی زاده بالنگان سخنگوی کمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج ، با انتقاد از آرا اندیشه ای که تحریم را نقش اول مشکلات اقتصادی می دانند بیان داشت : برخی عوامل متنفذ نشات گرفته از داخل کشور همچون تفاسیر مختلف از قانون ،عدم رعایت قانون و یا عدم دسترسی به نقدینگی مورد نیاز در زمان خاص برای تولیدکنندگان در بخش سنتی و صنعتی است که منشا مشکلات می باشند.

وی گفت : تحریم ها 20درصد از مشکلات اقتصادی را نشانه گرفته اند که از این درصد عوامل برونی نیز دخالت دارد و بخش هایی چون خدمات و کشاورزی از ضربات تحریم آسیب چندانی نمی برند. 

عباس پاپی زاده تصریح کرد: شرایط فعلی کشور ، ایدئولوژی متفاوتی را خواستار است که مبتنی بر آموزه های اسلامی و تشویق ملت های خودکفا می باشد .

سخنگوی کمیسیون کشاورزی اشاره کرد : دشمنان از مانور قدرتی فعلی ایران دچار اضمحلال شدید شده اند و از این رو برای حذف این قدرت با هر وسیله ای درصدد تغییر جایگاهی ایران به عنوان الگو برای سرزمین ها و ملت های این سزمین ها می باشند و حضور کشورمان در پای میز مذاکرات نه از جهت فشارهای وارده است بلکه از موضع قدرت است که یک طرف میز را کشورهای انحصار طلب دنیا و سمت دیگر ایران قرار داشته باشد.


وی در خاتمه با تاکید بر این که اکنون  دشمنان ، سفره مردم را طعمه دسترسی به اهداف خود قرار داده اند به عملی سازی اقتصادمقاومتی نیز اشاره داشت.

ارسال نظرات