خبرهای داغ:
در جریان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص بورس ۷۴۱ واحد دیگر رشد کرد.
کد خبر: ۸۵۳۸۱۴۱
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
به گزارش خبرزاری بسیج، خوش بینی ها به روند مذاکرات هسته ای ایران و کشورهای 5+1 امروز هم در بازار سهام ادامه داشت، به طوری که نمادهای معاملاتی که بیشترین تاثیر را از مذاکرات می بینند از جمله وبملت، وبصادر، شبندر، خودرو، شپنا، تاپیکو و خپارس بیشترین بیننده را داشتند.

حجم و ارزش سهام معامله شده هم امروز با رشد مواجه شد به طوری که تعداد 1105 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 232 میلیارد تومان در 100 هزار نوبت معامله شد و نمادهای معاملاتی حکشتی، اخابر و تاپیکو بیشترین اثرمثبت و نمادهای فارس، فولاد و شخارک بیشترین اثر منفی را برروند حرکتی دماسنج بازار سهام داشتند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه نیز در روزجاری همگی مثبت بودند به طوری که شاخص قیمت(وزنی - ارزشی) 305 واحد، کل(هموزن) 120 واحد، قیمت(هموزن) 105 واحد، آزادشناور 883 واحد، بازار اول 546 واحد و بازار دوم 14615 واحد افزایش را به خود دیدند.

این گزارش می افزاید: بیشترین افزایش قیمت نیز در روزجاری به نام نمادهای معاملاتی حتوکا، خمحرکه و دلقما و بیشترین افت قیمت از آن نمادهای سقاین، شمپچا و قصفها شد.

در بازارهای فرابورس ایران نیز با دادوستد 198 میلیون ورقه به ارزش 126 میلیارد تومان در 27 هزار نوبت آیفکس 19 واحد رشد و تا ارتفاع 788 واحد صعود کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها