خبرهای داغ:
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام با نام‌گذاری روز قدس آرمان فلسطین را زنده کردند گفت: ملت ایران در روز قدس خطاب به دشمن خواهد گفت اگر تهدیدمان کنید و گزینه‌های روی میز و زیر میزتان را به رخمان بکشید ما فرزند عاشوراییم.
کد خبر: ۸۵۳۸۱۶۴
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس اظهار داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس بیعت با آرمان‌های بلند امام راحل و عظیم‌الشان است؛ در زمانی که آرمان فلسطین در اوج مظلومیت بود و می‌رفت که قصه قدس شریف از یادها و خاطره‌ها برود اما راحل دوباره این آرمان را زنده کردند.

آیت‌الله خاتمی تاکید کرد: به فضل خداوند بیش از 36 سال است که با راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس فریاد آزادی قدس شریف در ایران و بسیاری از کشورهای جهان سر داده می‌شود و در واقع روز قدس روز فریاد ضد استکبار و ضد ظلم است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه روز قدس امسال در ایران اسلامی پیام رسای دیگری نیز دارد آن را پیام مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌های دنیای استکبار دانست و گفت: روز قدس ملت بزرگ ایران به صحنه می‌آید تا به دشمنان ایران اسلامی بگوید شما ما را تحریم کردید اما به یاری خداوند ما فرزند رمضان ماندیم و مانند سرو ایستاده‌ایم.

وی ادامه داد: ملت ایران در روز قدس خطاب به دشمن خواهد گفت که اگر تهدیدمان کنید و گزینه‌های روی میز و زیر میزتان را به رخمان بکشید ما فرزند عاشوراییم، از این رو پیام امسال روز جهانی قدس از ایران اسلامی فریاد عزت، ذلت‌ناپذیری و تسلیم‌ نشدن در برابر دشمنان زیاده‌خواه است و به یاری خداوند ملت بزرگ ایران پیروز صحنه این مصاف خواهند بود.




ارسال نظرات
پر بیننده ها