دادستان شهرستان بهشهر جلوگیری از بی حجابی را برنامه دادستانی اعلام کرد و گفت :متاسفانه بی حجابی در شهر بسیار رواج پیدا کرد و ظاهرا کسی جوابگو هم نیست ودادستانی امیدوار است باهمکاری خانواده ها بتواند مانع پیشروی افراد سود جو در شهرستان شود.
کد خبر: ۸۵۳۸۲۰۲
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰



به گزارش خبرنگار روابط عمومی سپاه بهشهر؛ علی صداقت طی مصاحبه ای  به معرفی  فعالیت ها و برنامه های دادستانی  پرداخت و  بیان داشت: جمع آوری سفره خانه های غیر مجاز و قلیان ها رایک طرح دائمی میدانم و بعضی ها این گمان را نداشته باشند که این پروژه یک طرح ضربتی و کوتاه مدت خواهد بود، بلکه این طرح دائمی بوده و در آینده ای نزدیک اقدامات بیشتری صورت می گیرد،با توجه به اینکه جمع اوری قلیان های اماکن تفریحی مانند عباس آباد و غیره… در دستورکار دادستانی است.

دادستان شهرستان بهشهر خاطرنشان کرد: مسئله مهمی که پیگیرش هستم امنیت مردم است و در این راستا تا مرز موفقیت پیش خواهم رفت.

رئیس دادگاه انقلاب شهرستان بهشهر در ادامه از جمع اوری معادن غیر مجاز در حاشیه شهرستان خبر داد و  بیان داشت :متاسفانه بعضی از معادنی که در قسمت ورودی شهر در حال فعالیت هستند دارای مجوزرسمی از اداره صنعت و معدن  نیستند که دادستانی با ورود به این قسمت، مانع فعالیت آنها شده است.

علی صداقت جهت برقراری امنیت، مسئله آژانس های مسافربری را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: پلیس راهور ،اصناف و اتحادیه ها و مسئولین آژانس ها در سر و سامان دادن مسافرکش های درون شهری و برون شهری جهت ایجاد امنیت باید اقدامات لازم را انجام دهند و چنانچه از طریق خودروهای مسافربری امنیت مردم به مخاطره افتد دادستانی وارد عمل خواهد شد.

وی همچنین جلوگیری از بی حجابی را  برنامه بعدی دادستانی اعلام کرد و گفت :متاسفانه بی حجابی در شهر بسیار رواج پیدا کرد و ظاهرا کسی جوابگو هم نیست ودادستانی امیدوار است باهمکاری خانواده ها بتواند مانع پیشروی افراد سود جو در شهرستان شود.

رئیس دادگاه انقلاب شهرستان بهشهر سرقت را در شهرستان ردیف اول و ضرب و جرح را دردریف دوم از نظر رتبه قرار داد و اخطار کرد ارازل و اوباش در سطح شهر بدانند تا مادامی که صداقت در مسند دادستانی نشسته این شهر برای آنان ناامن است.

وی همچنین استفاده از نیروهای بسیج را بسیار مهم ارزیابی کرد وگفت :استفاده از بسیجیان ،اعضای شورا و دهیاری ها ،ریش سفیدان و مومنین جهت برقراری امنیت از اهداف دیرینه ماست و چنانچه در نقطه ای از شهرستان جرمی انجام بپذیرد و به مقام قضائی اعلام نشود و افراد مورد اعتماد با ما همکاری نکنند در حقیقت شریک جرم محسوب می شوند و باید پاسخگو باشند.

علی صداقت در این گفتگو ، ۹۰درصد پرونده های مجرمین را در این شهرستان  ناشی از اعتیاد برشمرد و خاطر نشان کرد:اکثر پرونده های  مجرمان در دادگستری  یا مستقیم و یا غیر مستقیم مربوط به اعتیاد می باشد

رئیس دادگاه انقلاب اسلامی شهرستان بهشهر در موضوع انتقال زندان خلیل شهر گفت :زندان خلیل شهرعلاوه بر مکان نامناسب،حتی جوابگوی زندانیان ما نبوده وبرای تسریع در این امر بودجه ای برای ساخت زندان جدید تصویب شده و به زودی پروژه زندان با تجهیزات روز ، شروع به کار خواهد کرد

در پایان این گفتگو دادستان شهرستان بهشهر ظرفیت های دستگاه قضایی را در اصلاح الگوهای رفتاری، تلاش برای احیای فرهنگ اسلامی و ایرانی و تحکیم بنیان خانواده به بهترین شکل در کنار سایر نهادهای مسوول اجرایی و فرهنگی دانست.

وی در پایان خاطرنشان کرد : کاهش 30 درصدی موجودی پرونده ها و ورودی پرونده ها را داشتیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها