محمدتقی نورزاد فرماندار شهرستان بهشهر گفت : در صورتی‌که پیمانکار طرح صدف قادر به ادامه اجرایی‌کردن این طرح نباشد، باید تصمیمات لازم گرفته شود.
کد خبر: ۸۵۳۸۲۰۸
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹

 




خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش خبرنگار روابط عمومی سپاه بهشهر؛ فرماندار شهرستان بهشهر در جلسه طرح سالم سازی دریا که در فرمانداری بهشهر برگزار شد، اظهار کرد:یکی از طرح های سالم سازی دریا در استان ،طرح صدف در این شهرستان می باشد که دارای مسائل و نقطه ضعف هایی است.

 محمدتقی نورزاد گفت: 500 میلیون تومان از طرف دولت برای محوطه و پروژه سازی و 500 میلیون تومان از سوی شهرداری و شورا ها برای این طرح در نظر گرفته شده است.

 وی با بیان اینکه اعتبارات دولتی برای 8 شهرستان ساحلی ،مدنظر قرار گرفته ،افزود: باید زیر ساخت های لازم برای جذب این اعتبارات فراهم شود و طی بازدیدها ،گزارش شده که هنوز بسترها فراهم نیست.

 فرماندار شهرستان بهشهر ادامه داد : در صورتی که پیمانکار قادر به ادامه ی اجرایی کردن این طرح نباشد ،باید تصمیمات لازم گرفته شود.

 محمدتقی نورزاد با بیان اینکه در این فصل ،مسافران و گردشگران زیادی از این منطقه بازدید می کنند ،تصریح کرد: برای ارائه ی خدمات هر چه بهتر و بیشتر به افراد ،برنامه ریزی های مناسبی در دستور کار قرار می گیرد.

 وی با بیان اینکه در چند سال گذشته پرداخت هزینه ی ناجیان غریق با تاخیر مواجه شد ،ادامه داد : اما در سال گذشته دستمزد ناجیان غریق به طور کامل پرداخت شد.

 فرماندار شهرستان بهشهر با اشاره به اینکه ما حافظ جان ،مال و ارزشهای نظام هستیم ،افزود:ارائه ی خدمات هرچه بهتر ،توجه به برنامه های فرهنگی از مهمترین برنامه های ما در این راستا می باشد که باید از توان و ظرفیت همه ی شهرستان ،استفاده بهینه کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها