محمدتقی نورزاد گفت : راهپیمایی روز قدس نمادی از وحدت ، هویت ، همبستگی اسلامی و زنده نگه داشتن جهاد و مقاومت است.
کد خبر: ۸۵۳۸۲۱۲
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰

 



خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش خبرنگار روابط عمومی سپاه بهشهر، محمدتقی نورزاد اظهار کرد : مردم فلسطین نماد کاملی از استقامت ، بردباری و صبر و شکیبایی ملتی هستند که برای احیای حق و حقوق خویش زجرهای طاقت فرسایی را با جان و دل خریدند اما از اهداف والا و مقدس آزادگی و آزادزیستی خویش برنگشتند.

وی بیان کرد : نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از طرف رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به عنوان روز جهانی قدس ، در واقع فریاد عدالت خواهی و آرمان خواهی مسلمانان جهان برای آزادی قدس شریف از دست غارتگران و چپاولگران دوران است.

فرماندار بهشهر افزود: حضور در راهپیمای روز جهانی قدس ، وظیفه شرعی و الهی است و هر کسی باید به میزان توان خود در این راهپیمایی شرکت کند تا بتواند خشم و انزجار خود را از دشمنان اسلام به نمایش بگذارد.

نورزاد ادامه داد : فرمایشات و موضعگیری های حضرت امام خمینی (ره) در همه امور راهگشای مسایل کشور ، انقلاب اسلامی و جهان اسلام بوده و موضع گیری ایشان در خصوص مساله فلسطین و رژیم غاصب صهیونیستی و نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس شاخصی روشن و محکم در این زمینه محسوب می شود.

وی به برپایی این مراسم بسیار مهم در بهشهر اشاره کرد و گفت : در این روز ، راهپیمایی مردم بهشهر از چهار راه آزادی آغاز و تا مصلی این شهر ادامه خواهد داشت .

به گفته فرماندار بهشهر ، سخنران این مراسم ، احمدعلی مقیمی ، نماینده مردم بهشهر ، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی خواهد بود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها