کارگاه آموزشی توجیهی و همایش فصلی کاربران شباب در شاهرود برگزار شد

به همت واحد فاوای حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات حضرت علی بن ابیطالب (ع) و با حضور فرماندهان پایگاه ها، مسئولان شباب پایگاه های بسیج، کارگاه آموزشی ،توجیهی و همایش فصلی کاربران شباب برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۸۲۵۹
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی اکبر اشرفی فرمانده حوزه مقاومت بسیج مساجد ومحلات حضرت علی بن ابیطالب شاهرود در کارگاه آموزشی، توجیهی و همایش فصلی کاربران شباب (ع) با اشاره به اهمیت فناوری اطلاعات در پایش و کنترل داده ها ، بر استفاده کارآمد از امکانات فناوری اطلاعات در سایه ی امنیت و حفاظت اطلاعات تاکید نمود و گفت : در عصر حاضر و قرن 21 ، بسیج باید بتواند خود را با جدیدترین متد های برقراری ارتباط امن به روز کرده و از این امکانات نهایت استفاده را ببرد .

وی خاطر نشان ساخت شبکه ی شباب ، شبکه ای در جهت برقراری ارتباط امن بین معاونت های مختلف بصورت سریع ، امن و یکپارچه است که کلیه ی قسمت ها و پایگاه های بسیج به آن متصل هستند و استفاده از آن از اهمیت زیادی در تبادل اطلاعات خواهد داشت .

در ادامه ی این برنامه آقای داورپناه مسئول شبکه ی شباب حوزه مقاومت بسیج مساجد ومحلات حضرت علی بن ابیطالب (ع) در کارگاه آموزشی شبکه شباب حوزه مقاومت بسیج مساجد ومحلات حضرت علی بن ابیطالب (ع) حضور یافته و ضمن اشاره به اهمیت و کارکرد شبکه های رایانه ای به توجیه کاربران شباب پرداخت و حاضران نسبت به وظایف خود و چگونگی کار با این شبکه آشنا شدند .

در پایان این برنامه مددی مسئول حفای این حوزه ضمن بررسی و تبیین خطرات استفاده ی نابجا از فضای مجازی ، آموزش های لازم در موضوع استفاده از شبکه شباب را مطرح کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار