خبرهای داغ:
بعد از گذشت 29 سال، پیکر مطهر شهید غواص، سید جلیل میری‌ورکی که همراه با یکصد و 75 شهید غواص تازه تفحص شده، شناسایی شد، همراه با پیکر پاک شهید محمد علی‌بمانی در قزوین تشییع می‌شود.
کد خبر: ۸۵۳۸۲۶۰
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسج از قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایثار واحد قزوین، با اعلام این خبر افزود: این مراسم همزمان با سالروز شهادت امام علی(ع)، ساعت 11 صبح چهارشنبه، 17 تیر ماه سال جاری در قزوین برگزار می‌شود که مسیر تشییع این شهیدان بزرگوار از بقعه چهار انبیاء(ع) به سمت گلزار شهدای قزوین خواهد بود.

وی افزود: این شهید گرانقدر اهل روستای ورک الموت است و به جهت اینکه خانواده ایشان در کرج ساکن می‌باشد، بعد از تشییع در قزوین، برای تدفین به کرج منتقل خواهد شد.
حقایق‌پور با اشاره به اینکه شهید سید جلیل میری‌ورکی در نهم فروردین سال 1338 در روستای ورک الموت قزوین به دنیا آمد و پدرش سیدقاسم نام داشت، گفت  این شهید بزرگوار تا دیپلم درس خواند، کارگر شهرصنعتی، متاهل و صاحب یک دختر و یک پسر بود.

حقایق‌پور با بیان اینکه شهید میری‌ورکی با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل در چهارم دی ماه سال 65 در عملیات کربلای 4، در ام‌الرصاص، به شهادت رسید و اثری از پیکرش پیدا نشد، افزود: پیکر مطهر این شهید بزرگوار بعد از 29 سال، در بین یکصد و 75 شهید غواص تازه تفحص شده، شناسایی شد و به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

 

1006/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها