خبرهای داغ:
فرماندهی و شورای حوزه بسیج شهری روستایی نجف اشرف رودیان با سه خانواده شهید روستای دیزج دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۳۸۲۶۱
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرماندهی و شورای حوزه بسیج شهری و روستایی نجف اشرف و پایگاه قمر بنی هاشم(ع) روستای دیزج شاهرود با خانواده شهیدان بیرجندی ، علیمحمدی و نوری دیدار کردند.

در این دیدارها که در آستانه شی های قدر در منازل این شهدای بزرگوار برگزار شد حجت الاسلام صادقی مدیر عقیدتی نظارت حوزه بسیج نجف اشرف رودیان در سخنانی با گرامیداشت شب قدر که افضل بر هزار ماه است گفت: شهدای ما با درک صحیح شب های قدر توانستند ره صد ساله سیبر و سلوک را یک شبه طی نمایند و به معنی واقعی به قدر رسیدند.

وی خاطر نشان کرد: شهدا در نزد خدای خود روزی می خورند و این بالاترین درجه قرب الهی است که پیامبران نیز بدان غبطه می خورند و این مقام به این راحتی بدست نمی آید و معامله ای است بسیار گران سنگ بین خدا و بنده اش و خوشا به حال این انسانها که با شهادت رفتند.

صادقی تاکید کرد: رمز موفقیت و ایستادگی نظام جمهوری اسلامی را شهیدان هستند که با ایثار جان خود خون تازه به این نظام تزریق کرده و امروز نیز با حضور خود در جامعه این حرکت و پویایی را در بین نسل های مختلف ایجاد می کنند.

در این دیدارها خانواده شهدا نیز به بیان خاطراتی از شهیدان و شاخص های آنان پرداخته و بر ادامه دادن راه شهدا تاکید کردند و از مسئولین خواستند ادامه دهنده راه شهدا در قول و فعل باشند.

در پایان این دیدارها هدایایی به رسم یادبود به خانواده این شهدا اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها