خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین ابراز کرد: این حرکت ارزشمند و ماندگار که امروز دنیای اسلام را فرا گرفته و دیگر کشور های مسلمان نیز با الگوگیری از ایران اسلامی روز قدس را بپا می دارند.
کد خبر: ۸۵۳۸۲۶۲
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج حوزه دانشجویی از قزوین حجت الاسلام علی مصائبی نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین در خصوص روز قدس اظهار کرد: این حرکت ارزشمند و ماندگار که امروز دنیای اسلام را فرا گرفته و دیگر کشور های مسلمان نیز با الگوگیری از ایران اسلامی روز قدس را بپا می دارند و با زبان روزه فریادهای خود را برسر ظالمان و مستکبران به ویژه رژیم غاصب صهیونیست خالی می کنند.

وی بیان داشت : روز قدس روز بیداری امت اسلامی و روز همبستگی مسلمانان است، روزی است که مسلمانان هم صدا باهم در اقصی نقاط دنیا حضور خودشان را اعلام می دارند و یک نمایش قدرت سیاسی را به منصئه ظهور می رسانند.

مصائبی تصریح کرد: امروزه افکار عمومی دنیا رژیم کودک کش اسرائیل را به عنوان یک رژیم ناقص حقوق بشر می دانندو برخی از سازمان‌های بین المللی رفتارهای غیر انسانی این رژیم را محکوم می نمایند.

وی در ادامه افزود: در این چند روز اخیر شاهد بودیم سازمان ملل در یک اقدام بی سابقه رژیم صهیونیستی را در حمله به غزه مقصر شناخت و این حرکت را نقض حقوق بشر دانست.

نماینده ولی فقیه در بسیج دانشجویی اظهار داشت: اینچنین حرکت ها قبل از انقلاب اسلامی نبود بلکه این حرکت و اقدام ها به برکت انقلاب اسلامی و ابتکار حضرت امام(ره) به وجود آمد و امروز هم بعد امام راحل مقام معظم رهبری مثل حضرت امام با شجاعت تمام در مقابل استکبار و زیادی خواهی رژیم غاصب ایستاده است لذا قدس متعلق به همه مسلمین جهان است.

وی بیان کرد: قدس مال یک کشور یا ملت خاص نیست و این فکر را حضرت امام در دنیا جا انداخت و رهبری عزیزمان هم این فکر را در دنیا نهادینه کرده‌اند لذا برای همه ملت ها به ویژه ملت عزیز و همیشه در صحنه ایران به عنوان یک فریضه واجب است که در دفاع از قبله اول مسلمین به صحنه بیاییم و هم از قدس شریف و هم از برادران و خواهران مسلمانان تحت ظلم و ستم فلسطین که به تنهای در مقابل اسرائیل ایستاده‌اند را یاری کنیم، چرا که این فریادهای انزجار آمیز ما از اسرائیل و حامیانش مرحمی بر زخم های 60 ساله مردم فلسطین‌ خواهد بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: حضور سراسری به اسرائیل و حامیانش خواهد فهماند که مسلمین با هم متحد هستند و فلسطین تنها نیست، این حرکت حتما رژیم اشغالگر را در اتخاذ تصمیم های غیر انسانی دیگر سست خواهد کرد. به امید روزی که قدس عزیز آزاد شود و مسلمین بتوانند آزادانه در آن مکان مقدس به عبادت بپردازند.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها