فرماندار یزدگفت: مردم شریف دارالعباده با حضور شکوهمندخود در روز جمعه در راهپیمایی روزجهانی قدس برسر استکبار جهانی فریاد خواهند کشید و به مظلومان عالم و به ویژه مردم فلسطین پیام همدلی و مقاومت مخابره خواهند کرد.
کد خبر: ۸۵۳۸۲۶۸
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از فرماندار یزد در مصاحبه با یزد امروز: روز جهانی قدس را یکی از یادگارهای ماندگار و موثر حضرت امام(ره) دانست و گفت: تبیین اهداف از ضروریات هر نظام به شمار می رود و معمار آن نظام با هدف گذاری در آن زمینه شرایط دستیابی جامعه به آن اهداف را فراهم می کند.
محمود شاکری شمسی افزود: حضرت امام(ره) با نگاه تیزبین و بصیرت نافذ خود موضوع فلسطین و قدس شریف را موضوع اصلی جهان اسلام مطرح کردند و این در حالی است که امروز تمام تلاش  آمریکا و ایادیش به فراموشی سپرده شدن این موضوع و از بین بردن آرمان استکبار ستیزی توسط خود مسلمانان است.
شاکری تاکید کرد: فراموش شدن روز قدس از آرزوهای دشمنان اسلام بوده و همین امر اهمیت روز جهانی قدس را چندین برابر می کند چرا که روز قدس روز قرارگرفتن جبهه حق در برابر زورگویان و جنایتکاران جهان و یادآور انزجار جامعه اسلامی و آزادی خواهان عالم می باشد و این مسئله امروزه برای مستکبران جهان به یک بحران مبدل شده است.
فرماندار یزد ملت ایران را الگویی نمونه برای مسلمانان جهان و به ویژه منطقه دانست و اظهار داشت: مردم غیور ایران اسلامی به تاسی از امام بزرگوار و پیرو منویات مقام عظمی ولایت و با حضور باشکوه خود در آخرین جمعه ماه رمضان امسال نیز به مانند سال های گذشته عامل و حدت، تحرک و انگبزه مردم مظلوم فلسطین برای ایستادگی و مقاومت بهتر در برابر اشغالگران قدس خواهند شد.
شاکری با اعلام این مطلب که با هماهنگی های صورت گرفته شهرستان یزد آمادگی کامل برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس را دارد افزود: نه تنها مردم فلسطین که در خط مقدم مبارزه با رژیم نامشروع صهیونستی قرار دارند بلکه تمامی آزادی خواهان جهان و در راس همه آنها ملت رشید ایران و علی الخصوص مردم شریف دارالعباده با حضور شکوهمند خود در روز جمعه در راهپیمایی روزجهانی قدس برسر استکبار جهانی فریاد خواهند کشید و به مظلومان عالم و به ویژه مردم فلسطین پیام همدلی و مقاومت را مخابره خواهند کرد.
وی در پایان راهپیمایی روز قدس را متعلق به همه گروه ها و جناح های سیاسی کشور عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: همه مردم و جریانات با تفکرات و دیدگاه های مختلف در این روز وحدت و مقاومت را به رخ جهانیان کشبده و رژیم نامشروع اسرائیل را محکوم خواهند کرد.
 

 

ارسال نظرات