خبرهای داغ:
مسئول بازرسی سپاه ناحیه امام حسن (ع)قزوین اظهار داشت: روز قدس یکی از نقاط عطف جمهوری اسلامی و مردم فلسطین است.
کد خبر: ۸۵۳۸۲۷۱
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵

به گزارش روز قدس یکی از نقاط عطف جمهوری اسلامی و  مردم فلسطین است و این روز نماد وحدت مسلمانان است  و جمهوری اسلامی ایران پرچمدار مبارزه با ظلم  و استکبار در جهان است  ،  و این جایگاه ویژه در جهان  فقط برای جمهوری اسلامی ایران است که استکبار را عصبانی و به چالش کشیده است.

وی افزود: روز قدس یادگارا امام راحل است وا همیت روز قدس  و مسئله فلسطین یک  موضوع  جهانی ،انسانی، سیاسی وبین المللی است واین روز تنها مسئله  فلسطین نیست بلکه  مسئله روز جهان اسلام است.

مسئول بازرسی سپاه ناحیه امام حسن (ع)قزوین  اظهار کرد:  روز قدس روزی است که همه مسلمانان باید بیدار باشند ودر مقابل استکبار و در راس آن اسرائیل بایستند و انزجار خود را به از این رژیم کودک کش به نمایش بگذارند .  

این مسئول با اشاره به اهمیت روز قدس در انسجام امت اسلامی گفت: حوادث اخیر منطقه وبیداری اسلامی اهمیت روز قدس را امسال بیشترکرده و مردم ما همانند سالهای قبل با حضور میلیونی خود  بار دیگر نشان خواهند داد که سیلی محکمی از ما خواهند خورد وتوطئه های دشمنان نقش برآب  خواهد شد .

 وی ادامه داد : اصولا یکی از اهداف استکبار این است  در هر برهه ای از زمان در برخورد با کشور های  اسلامی با اختلاف و تفرقه و ایجاد چند دستگی  ملت ها را تضعیف  کنند و سپس به اهداف خود برسند  و  رمز موفقیت ملتها   این است وحدت  و یکپارچگی در شرایط فعلی  حفظ کنند .

حسینی در پایان یاداور شد :امروز یکی از مهمترین موضوعاتی که ما را میتواند به وحدت برسیم مسئله فلسطین است که از نظر سیاسی، انسانی و بین المللی حایز اهمیت است وانشاءا.. به فضل الهی این رژیم جعلی حذف خواهد شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها