خبرهای داغ:
اردوهای جهادی طرح هجرت سه بسیج دانش آموزی شاهرود برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۳۸۲۷۳
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای برگزاری اردوهای جهادی طرح هجرت 3، جلسه هماهنگی و اجرای این برنامه با حضور مسئول بسیج سازندگی سپاه شاهرود و مسئول بسیج دانش آموزی و فرماندهان حوزه های ایمان و کوثر برگزار شد.

در این جلسه که در اتاق جلسات بسیج سازندگی سپاه شاهرود برگزار شد در خصوص نحوه اجرای اردوهای ده روزه و هفت روزه در قالب طرح هجرت سه مرمت،بهسازی و زیباسازی مدارس بحث و بررسی شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شاهرود با اشاره به هدف از این طرح گفت: غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با شرکت در عرصه های مرمت، بهسازی مدارس ، با حضور بسیج طلاب و فرهنگیان از اهداف این طرح است.

جواد رضوانی افزود: تحقق بخشیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بربکارگیری و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، شناسایی، هدایت و بکار گیری قابلیت ها، توانمندیها و تجربیات و تخصص دانش آموزان،افزایش دلبستگی دانش آموزان به فضای آموزشی،مشارکت دانش آموزان در حفظ و نگهداری فضاهای گروهی، آشنا سازی دانش آموزان با فرهنگ کار و تلاش و فعالیت های گروهی از اهداف اجرای طرح هجرت 3 می باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی انشالله امسال نیز با همکاری آموزش و پرورش و حضور دانش آموزان این برنامه به خوبی اجرا شود و بتوانیم در جهت تحقق اهداف گام برداریم.

در این جلسه مقرر شد اردوهای ده روزه در عرصه مرمت،بهسازی و زیباسازی مدارس منطقه طرود با همکاری آموزش و پرورش انجام شود و اردوهای هفت روزه در قالب برنامه های فرهنگی و آموزش برای دانش آموزان برگزار شود.

مسئول بسیج دانش آموزی شاهرود در حاشیه این جلسه به خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود گفت: امسال با برنامه ریزی انجام شده اردوهای هفت روزه علمی و فرهنگی با سازماندهی حلقه های صالحین واحدهای مقاومت در روستاهای اطراف شاهرود اجرا می شود و تمرکز این برنامه بیشتر آشنایی دانش آموزان با جنگ نرم و سبک زندگی اسلامی است.

جمال الدین غنایی افزود: ثبت نام از دانش آموزان علاقمند در دبیرستان های دوره دوم و هنرستان ها انجام شده است و انشالله با برنامه ریزی انجام شده بعد از ماه مبارک رمضان این اردوها آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به حضور فرهنگیان و روحانیون در این طرح گفت: با هماهنگی با بسیج فرهنگیان و بسیج طلاب و روحانیون فرهنگیان و طلاب بسیجی برای برنامه های مختلف آموزش و فرهنگی و هدایت دانش آموزان بکارگیری خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها