حجت الاسلام بشکانی با اشاره به تفکر برخی افراد مبنی برحذف شعارهای انقلابی و آرمانی ملت و نظام گفت: شعارهای مرگ برآمریکا و مرگ براسرائیل تنها شعار ملت ایران نبوده بلکه شعار جهان اسلام است و داشتن چنین تفکری تنها یک دلیل دارد و آن هم عدم شعورسیاسی می باشد.
کد خبر: ۸۵۳۸۲۹۲
|
۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، امام جمعه شاهدیه درباره اهمیت روز جهانی قدس گفت: تمام تلاش های امروز غرب و استکبار جهانی نظیر به وجود آوردن گروه های تکفیری و داعشی و طراحی حمله نظامی عربستان به یمن در جهت کمرنگ کردن مسئله قدس شریف است .

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی ادامه داد: هدف استکبار در منطقه ایجاد نفاق بین ملل اسلامی و اهمیت دادن به مسائل فرعی و حذف مسئله فلسطین از دغدغه های مسلمانان جهان است چرا که روز قدس روز جهان اسلام بوده واگر مسلمانان دست در دست هم بگذارند مانند سیلاب رژیم غاصب صهونیسم را در خود غرق می کنند.

حجت الاسلام بشکانی با اشاره به تفکر برخی افراد مبنی برحذف شعارهای انقلابی و آرمانی ملت و نظام در اجتماعات باشکوه مردمی نظیر روز جهانی قدس گفت: شعارهای مرگ برآمریکا و مرگ براسرائیل تنها شعار ملت ایران نبوده بلکه شعار جهان اسلام است و داشتن چنین تفکری تنها یک دلیل دارد و آن هم عدم شعورسیاسی می باشد.

وی اضافه کرد: مبارزه با استکباریک اندیشه موقت نیست که بشود آن را تغییر داد بلکه یک واقعیت بی بدیل است چراکه تاریخ نشان داده اگر ملتی با مستکبران سازش کرد خوی استعمار به گونه ای است که تا آن ملت را به زیر یوغ خود نکشد دست بردار نخواهد بود و همه حرف آن ها این است که جهان باید تحت سیطره مدیریتی ما باشد.

خطیب جمعه شاهدیه تاکید کرد: یکی از دلایل مذاکره با ایران قدرت ما در منطقه است والا مسائل هسته ای بهانه ای بیش نیست و چون غرب تاب تحمل چنین مسئله ای را ندارد به دنبال محدود کردن قدرت و ضریب نفوذ ما در منطقه است.

وی درباره پیام ملت ایران به جهانیان در روز جهانی قدس اظهار داشت: مهمترین پبام ملت مقاومت و پایداری است و اگر افرادی به دنبال شکستن این مقاومت و اتحاد مردم با تزریق روح نا امیدی به جامعه و سخنان مایوس کننده هستند سخت در اشتباهند چرا که مبارزه ملت ایران با استکبار و شعار مرگ بر آمریکا شعارعلیه فرهنگ شیطانی دولتمردان آمریکائی است و نه علیه ملت آمریکا.

حجت الاسلام ابراهیمی بشکانی در ادمه گفت: همانطور که معمار بزرگ انقلاب حضرت امام(ره) فرمود آمریکا شیطان بزرگ است ملت ایران نیز به پیروی از آن مرد بزرگ سردمداران آمریکائی را شیطان دانسته و هرگز در برابر این شیطان تسلیم نشده و در صورت توافق در مذاکرات نیز فریب نخواهد خورد.

عصرسیاست


ارسال نظرات