امام جمعه شاهرود:

باید تلاش کنیم؛ معروفات در جامعه گسترش و منکرات کمرنگ شود

امام جمعه شاهرود گفت: باید تلاش کنیم تا معروفات در جامعه گسترش و منکرات کمرنگ شود و خواست دشمنان برای تحقق اهداف شوم فرهنگی آنان نقش برآب گردد.
کد خبر: ۸۵۳۸۳۲۲
|
۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی در جمع شرکت کنندگان در بوستان سلامت پارک بلوار شاهرود با گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان و لیلی قدر اظهار کرد: باید از این فرصت استفاده کنیم و در این ماه و این شب ها خود را خالص نماییم و تلاش کنیم خود را بسازیم تا بتوانیم بر جامعه اثرگذار باشیم.

وی افزود: با توجه به جنگ نرم دشمنان و تلاش آنها برای ضربه زدن به اسلام باید مراقب و هوشیار باشیم تا در دام این توطئه ها گرفتار نشویم و بدانیم تعظیم شعائر اسلامی و ترویج آن در جامعه امروز اولویتی است که باید بدان توجه شود.

امام جمعه شاهرود با تقدیر از برگزاری برنامه های فرهنگی در بوستان های سلامت بیان کرد: این برنامه فرهنگی در جهت اشاعه معروفات در جامعه و ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی است و باید بدان اهمیت داده و تلاش شود این برنامه ها ادامه دار باشد تا اثرگذاری خود را داشته باشد.

وی با تاکید به خانواده برای مراقبت از فرزندان خود عنوان کرد: امروز دشمن با جنگ نرم فرهنگی اعتقادات و فرهنگ متعالی ما را هدف قرار داده و هدف اصلی آنها نسل جوان و آینده دار کشور است و شما والدین باید مراقب باشید و به وظیفه خود در تربیت و پرورش اسلامی و متعالی فرزندان خود عمل کنید.

ترابی با تجلیل از زحمات بسیج و سپاه در ترویج گفتمان رهبری در جامعه تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا معروفات در جامعه گسترش و منکرات کمرنگ شود و خواست دشمنان برای تحقق اهداف شوم فرهنگی آنان نقش برآب گردد.

وی با اشاره به موضوع هسته ای نیز گفت: آمریکا و ایادی آن به این توافق بیشتر از ما نیازمند هستند و می خواهند وجهه بین المللی خود را حفظ کنند و ما باید مراقب توطئه ها و شیطنت های آنان باشیم و با توجه به گفتمان رهبری حرکت نماییم.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه مردم ما با بصیرت هستند گفت: اتحاد و همبستگی ملی در پرتو گفتمان رهبری عامل حفظ نظام و عقب نشینی دشمنان از مواضع ظالمانه و زورگویانه آنهاست و باید با همین اتحاد همدلی در سایه رهبری حرکت نماییم تا موفق شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار