خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان قم گفت: امروز برخی کشورها که در پازل دشمن قرار گرفته اند، حمله به مظلومان را جایگزین کمک به آنان کرده اند و جهان اسلام از دست آنان در امان نیست.
کد خبر: ۸۵۳۸۳۴۴
|
۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵

اکبر بختیاری در آستانه برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس به خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم گفت: روز قدس امسال با توجه به حساسیت های ویژه ای که دارد، باید باشکوهتر از گذشته برگزار شود.

وی افزود: دشمن با دسیسه ها و اقدامات مذبوحانه خود تلاش دارد جهان اسلام را از آرمان قدس و مردم مظلوم فلسطین منحرف کند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با اشاره به بروز تفکر انحرافی و تکفیری داعش تاکید کرد: طی سال های اخیر دشمنان تلاش کردند با ایجاد تفکر منفور و تکفیری داعش، بین مسلمانان اختلاف ایجاد کنند و این روز بزرگ را که حضرت امام(ره) برای محو اسرائیل ایجاد کرد زیر سوال ببرند.

وی با یادآوری این موضوع که برخی کشورها در پازل دشمن عمل می کنند، خاطرنشان ساخت: این دسته از کشورها به جای آنکه از کشورهای مظلوم حمایت نمایند، در حمله به آن کشورها مشارکت می کنند.

بختیاری ادامه داد: مردم شهیدپرورر ایران اسلامی همپای جهان اسلام، یکصدا و یکپارچه روز قدس را که روز انزجار از رژیم کودک کش صهیونیستی است، گرامی داشته و با حضور خود در راهپیمایی جهانی، مشت محکمی به دهان مزدوران یاوه گو و اذناب آنها و کشورهای حامی تروریسم و گروه های تکفیری وارد می نمایند.

وی تاکید کرد: فرماندهان و پایوران و بسیجیان سپاه استان قم نیز در کنار آحاد مردم شهید پرور استان علاوه بر استفاده از فضای معنوی شبهای قدر برای دعا و آرزوی نابودی رژیم صهیونیستی، در راهپیمایی روز جهانی حضور پرشور داشته و حماسه بزرگی را رقم خواهند.


ارسال نظرات