خبرهای داغ:
شاه امیریان
خبرگزاری بسیج: در راستای تکریم و بهره گیری هرچه بهتر از ظرفیت پیشکسوتان استان انجمن پیشکسوتان رسانه های فارس راه اندازی می شود.
کد خبر: ۸۵۳۸۳۹۰
|
۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در نشست هماهنگی تشکیل انجمن پیشکسوتان رسانه های استان گفت : سازمان بسیج رسانه فارس بدون هیچ گونه وابستگی به گروه یا جناح خاصی به دنبال ایجاد انجمن تخصصی ویژه پیشکسوتان رسانه های استان است.

میلاد امیری نژاد افزود : هدف از برگزاری این انجمن تجلیل و ارج نهادن به زحمات پیشکسوتان رسانه و معرفی و انتقال تجربیات این افراد به نسل جوان است.

وی به اجرای برنامه های مختلف ویژه این انجمن اشاره کرد و گفت : تلاش می شود با تشکیل ساختار انجمن پیشکسوتان رسانه های فارس از خدمات این افراد تجلیل و ازتجربیات آنان در رشد و توسعه رسانه های استان نیز استفاده شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با بیان اینکه این انجمن برای نخستین بار در سازمان بسیج رسانه کشور راه اندازی می شود افزود : این انجمن در کنار انجمن های دیگر این سازمان فعالیت مستمر و گسترده ای خواهد داشت.

در این نشست که در سازمان بسیج رسانه فارس برگزار شد تعدادی از پیشکسوتان استان به در مورد چگونگی راه اندازی این انجمن و برگزاری برنامه های آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار