خبرهای داغ:
شاه امیریان
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه لارستان :
خبرگزاری بسیج: در راستای طرح مسیر همدلی اعضای شورای بسیج دانشجویی لارستان با معاون فرماندار این شهرستان نشستی را برگزار کردند.
کد خبر: ۸۵۳۸۳۹۲
|
۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در راستای طرح مسیر همدلی اعضای شورای بسیج دانشجویی لارستان با معاون فرماندار این شهرستان نشستی را برگزار کردند.

در جلسه اعضای شورای بسیج دانشجویی لارستان و معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری این شهرستان که در قالب طرح مسیر همدلی برگزار شد، هاشم پیش بین مسئول دفتر بسیج دانشجویی لارستان با ارائه گزارشی از فعالیت بسیج دانشجویی و اهداف این تشکل دانشجویی اظهار داشت: بسیج دانشجویی در همه دانشگاه های لارستان مشغول فعالیت است و همچنین اقدام برگزاری دوره های مختلف بصیرتی برای دانشجویان می کند.

وی از تهیه و تدوین چهار کتاب توسط بسیج دانشجویی در خصوص شهدای لارستان از جمله کتاب جامع شهدای لارستان ( 124 شهید بخش مرکزی ) خبر دادوبا بیان اینکه این کتاب ها با استقبال عمومی و خانواده معظم شهدا مواجه شده است افزود: برای هر دانشگاه در سال گذشته یادواره شهدای دانشجو به صورت جداگانه برگزار شده است.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی لارستان با بیان اینکه نشست های بصیرتی، سیاسی و کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه های شهرستان برگزار می کنیم اضافه کرد: برگزاری برنامه های ورزشی و حوزه بهداشتی در جهت کمک به سازندگی و مسایل بهداشتی از دیگر برنامه های بسیج دانشجویی است.

پیش بین با بیان اینکه برگزاری اردوهای جهادی در عرصه های مختلف برای خدمترسانی به مناطق محروم و اعزام پزشک به این مناطق از یدگر فعالیت های بسیج دانشجویی لارستان است ادامه داد: در زمینه حجاب و عفاف اقدامات خوبی شامل همایش، نشست ها، نمایشگاه، فضاسازی و...انجام داده ایم.

وی بیان داشت: ارودی راهیان نور ویژه دانشجویان همه ساله در لارستان برگزار می شود که خود یک دانشگاه خودسازی و کامل بوده و برای دانشجویان بسیار تاثیرگذار است .

در ادامه این نشست عبدالرحیم مقیمی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه لارستان با تقدیر و تشکر از بسیج دانشجویی گفت: دانشجویان بسیجی مانند رزمنده های دفاع مقدس در بازمانده این سنگرها تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه برنامه های بسیج دانشجویی می تواند خیلی معضلات و مشکلات فعلی جامعه و جوانان مانند اعتیاد، طلاق، انحرافات اجتماعی دیگر و ...برطرف و حتی آمار ها را مهار کند افزود: اردوی فرهنگی و جهادی یکی از اقدامات مهم بوده که راهیان نور از جمله آنهاست.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه لارستان خواستار نوشتن طرح توجیهی جهت برنامه های بسیج دانشجویی شد تا در صورت امکان فرمانداری نیز بتواند در جهت برگزاری هرچه بهتر برنامه های بسیج دانشجویی همکاری لازم را داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها