فرماندار شهرستان کرج با تاکید بر اینکه امید است راهپیمایی امسال روز فدس با حفظ وحدت رویه با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود، گفت: مردم کرج در این روز با حضور خود به یاری مردم مظلوم فلسطین می‌شتابند.
کد خبر: ۸۵۳۸۳۹۴
|
۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محمدتقی ایرانی در جلسه ستاد برگزاری روز قدس در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با توجه به اینکه امسال روز قدس از حساسیت بالایی برخوردار است، مردم کرج با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام می‌کنند.

فرماندار کرج افزود: امید است راهپیمایی امسال با حفظ وحدت رویه با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود و مردم کرج قطعا در این روز با حضور خود به یاری مردم مظلوم فلسطین می‌شتابند.

فرماندار شهرستان کرج تصریح کرد: روز قدس توسط امام خمینی(ره) نامگذاری و با هدایت مقام معظم رهبری تا کنون با انسجام خاصی برگزار می‌شود و این روز از حساسیت بالایی برخوردار است.

ایرانی ادامه داد: به سبب مسلمان‌کشی، کودک‌کشی و ظلم‌هایی که رژیم صهیونیست اسرائیل بر مردم مظلوم فلسطین روا داشته باید با حضور خود در مراسم راهپیمایی حمایت خود را این مردم مظلوم اعلام کنیم.
 
وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس هر سال با شکوه خاصی در کشور جمهوری اسلامی ایران، کشورهای مسلمان و غیر مسلمان جهان برگزار می‌شود،گفت:مردم استان البرز در این روز با هدف مشترک حمایت از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی شرکت و نفرت خود را نسبت به اسرائیل اعلام می‌کنند.

فرماندار کرج با تاکید بر اینکه همه باید آزادی فلسطین، یمن، بحرین، سوریه و عراق  را در دستور کار خود قرار دهنداظهارکرد: متاسفانه در کشورهای منطقه شاهد عرض اندام رژیم غاصب اسرائیل و فرزندان ناخلفشان " داعش و گروه‌های تکفیری" هستیم به همین سبب باید با حضور در راهپیمایی روز قدس نقشه شوم آن‌ها را نقش بر آب کنیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها