خبرهای داغ:
همزمان با فرا رسیدن شب 21 رمضان و دومین شب از شب های قدر، مردم مومن و روزه دار کرمانشاهی با حضور در امامزاده ها، مساجد و بقاع متبرکه به مناجات و راز و نیاز با معبود خود پرداختند.
کد خبر: ۸۵۳۸۴۱۴
|
۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشه، مراسم دومین شب از شب های قدر شامگاه دیشب (سه شنبه) تا ساعات ابتدایی بامداد امروز (چهارشنبه) با حضور هزاران نفر از مومنان روزه دار در حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار شد.

از جمله برنامه های اجرا شده در دومین شب قدر می توان به اقامه سه روز نماز قضا، تلاوت قرآن، ختم زیارت جامعه کبیره، سخنرانی، به سرگرفتن قرآن و قرائت دعای سحر اشاره کرد.

در این مراسم، حاضران با به سرگیری قرآن و الهی العفو گویان بهترین مقدرات را برای یکسال آینده خود از خداوند متعال طلب کردند.

حجت الاسلام والمسلیمن گودرزی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) نیز سخنران ویژه مراسم شب قدر در حسینیه ثارالله بود که مطالبی در خصوص چگونگی ارتباط بهتر با خداوند و بهره گیری کافی از فیوضات ماه مبارک رمضان بیان داشت.

وی همچنین به فضایل حضرت امیرالمونین علی (ع) در شب شهادت ایشان نیز اشاره و از آن حضرت به عنوان کاملترین الگو برای جهانیان یاد کرد.

مشابه این مراسم در تمامی مساجد و بقاع متبرکه سطح استان و شهر کرمانشاه نیز برگزار شد و مومنان روزه دار به عبادت و راز و نیاز با معبود خویش پرداختند.
ارسال نظرات