خبرهای داغ:
جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی یوم‌الله جهانی قدس و نماز عید فطر در کرمانشاه امروز در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۸۴۱۵
|
۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی یوم‌الله جهانی قدس و نماز عید فطر در کرمانشاه، ظهر امروز در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در این جلسه اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در 50 نقطه استان برگزار می‌شود. 

عباس سروری با اشاره به شرایط حساس کنونی، گفت: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال به دلیل اینکه دشمنان تحریف افکار عمومی دنیا از روز جهانی قدس را هدف قرار داده‌اند، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را پیامی به جهانیان برای نشان دادن حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین و برائت خود را از آمریکا، صهیونیسم و آل‌سعود بیان کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال با تدارکات انجام گرفته شاهد حضور هر چه بیشتر مردم همیشه در صحنه استان کرمانشاه در این مراسم باشیم.

به گفته این مسئول، برای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان سازمان‌های اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی برای ایاب و ذهاب راهپیمایان آماده شده و نیز برای گذاشتن صندلی‌هایی در طول مسیر راهپیمایی و استفاده از تعدادی ویلچر برای افراد مسن و ناتوان برنامه‌ریزی شده است.

سروری با اشاره به برنامه‌های فرهنگی برنامه‌ریزی شده در این روز، افزود: در طول مسیر راهپیمایی ایستگاه‌های فرهنگی و غرفه‌های نمایشگاهی عکس، کاریکاتور و نقاشی در نظر گرفته شده و نیز برای ایجاد تنوع فرهنگی در طول مسیر پوستر‌ها و دست‌نوشته‌هایی به‌صورت جدید آماده شده است.

وی با اشاره به مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر کرمانشاه، گفت: راهپیمایی از ساعت 11.30 روز جمعه نوزدهم تیر ماه از میدان انقلاب به سمت مسجد جامع آغاز می‌شود و پس از پایان راهپیمایی قطعنامه قرائت می‌شود.

سروری افزود: مراسم راهپیمایی با سخنرانی آیت‌الله حسن ممدوحی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری و اقامه نماز جمعه توسط آیت‌الله شیخ مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه پایان می‌یابد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم نماز روز عید فطر در چهارراه بسیج گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری شکوهمند نماز عید فطر اندیشیده شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در این جلسه با اشاره به انعکاس نظر مردم در مورد راهپیمایی، گفت: نظرات مردم در تعیین مسیر راهپیمایی بسیار حائز اهمیت است.

حجت‌الاسلام اسماعیل قبادی افزود: انتخاب دو مسیر برای راهپیمایی می‌تواند مزایایی داشته باشد و همه مردم بتوانند در این مراسم شرکت کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه نیز در این جلسه اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز کرمانشاه در چند نقطه برای به تصویر کشیدن راهپیمایی با شکوه روز قدس تجهیزات تصویربرداری را مستقر می‌کند.

رضا رحیمی با اشاره به تدارک اقدامات لازم برای پوشش این رویداد مهم، گفت: مشکلی از لحاظ تجهیزات و امکانات حرفه‌ای نداریم.

علی‌حیدر کرمی، نماینده شهرداری کرمانشاه در این جلسه با اشاره به پاک‌سازی مسیر راهپیمایی، بیان کرد: سطل‌های زباله مسیر راهپیمایی از شب قبل تخلیه می‌شوند و نظافت و شست‌وشوی خیابان‌ها نیز در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار کرمانشاه در این جلسه با اشاره مبحث هدایت جمعیت، اظهار کرد: تدابیر لازم برای پارک خودروها دیده شده و تمام نکات امنیتی به شهرداری منطقه یک و سه و سایر  دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ شده است.

فضل‌الله رنجبر با اشاره به تدابیر ویژه نیروی انتظامی برای این روز، گفت: پیش‌بینی شده با تدابیر انجام گرفته از سوی نیروی انتظامی، تمام اداراتی که در مسیر راهپیمایی قرار دارند پارکینگ‌های خود را در اختیار نمازگزاران قرار دهند.

نماینده‌های پلیس راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مرتبط نیز در این جلسه به بیان نظرات و برنامه‌های خویش پرداختند.


ارسال نظرات