خبرهای داغ:
شاه امیریان
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز در گفتگو با بسیج:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز گفت: ایران در دنیا ارزش‌های خود را عرضه کرده است و ملت‌های زیادی مجذوب اهداف و آرمان‌ هایمان شده‌اند.
کد خبر: ۸۵۳۸۴۲۸
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، وحید زارع، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد اسلامی واحد شیراز  پیرامون مذاکرات هسته ای در گفتگو با خبرگزاری بسیج از فارس گفت: با فرض اینکه در آخر توافق صورت بگیرد، به دلیل اینکه هر یک از کشور های ۱+۵ بیانی متفاوت از توافق دارند مشکل‌هایی ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه شفاف سازی کامل در زمینه هسته ای ایران توسط آژانس صورت گرفته است، افزود: این بد بینی توسط طرف مقابل به دلیل این است که آن‌ها تصور می‌کنند ایران هم مثل خود آن‌ها به دنبال گسترش خشونت است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز با اشاره به اینکه ایران کشور انسان محور و عدالت محوری است، خاطر نشان کرد: ایران در دنیا ارزش های خود را عرضه کرده است و ملت های زیادی مجذوب اهداف و آرمان‌ هایمان شده اند.

وی در ادامه گفت: با توجه با بیانات مقام معظم رهبری مذاکره کنندگان باید بر امنیت ملی و استقلال مردم ایران پافشاری کنند.

زارع با بیان اینکه ما از ابتدا به مذاکرات خوشبین نبودیم، افزود: اشتباه اصلی در این مذاکرات این است که سنگ بنای مذاکرات را بد گذاشتند و مباحث اقتصادی را به مسائل هسته ای گره زدند.

وی در پایان با اشاره به اینکه مردم ایران پای حقوق خود ایستاده اند، بیان داشت: درصورت انجام نشدن توافق هسته ای، مردم ایران باز هم از تیم مذاکره کننده استقبال می‌کنند چرا که همه می‌دانند زیاده خواهی طرف مقابل مانع انجام توافق شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها