خبرهای داغ:
در پی استعفای استاندار فارس و تلاش عناصر فتنه برای تصدی استانداری، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون با صدور بیانیه‌ای خطاب به دولت، خواستار انتخاب استانداری با مشی اعتدالگرایی برای این استان شد.
کد خبر: ۸۵۳۸۴۳۰
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در پی استعفای سیدمحمد احمدی، استاندار سابق فارس و تلاش عناصر فتنه برای تصدی استانداری، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون با صدور بیانیه ای خطاب به دولت، خواستار انتخاب فردی با مشی اعتدالگرایی با سابقه انقلابی و روشن و توان مدیریتی و کارآزموده به عنوان استاندار جدید فارس شد.

در این بیانیه با یادآوری تلاش عده ای برای به وجود آوردن تنش و نابسامانی در استان فارس، آمده است: چه دستانی در کار است که نمی خواهند استان پهناور فارس روی ثبات و کار را ببیند؟! متاسفانه چه در دولت قبل و چه در دولت کنونی استانداری فارس روی ثبات و آرامش را ندیده و سکان استانداری در حال تغییر و تحول بوده است .آیا برآیند این تغییرات چیزی جز عدم حل مشکلات و عدم برنامه ریزی های بلند مدت بوده است؟

این بیانیه می افزاید: استاندار فارس با سابقه تاریخی و فرهنگی و انقلابی و گستردگی عظیم جغرافیایی فردی باید باشد با سابقه انقلابی و روشن و توان مدیریتی و کارآزموده و اگر جز این باشد از بی تدبیری دولت است.

این بیانیه تصریح کرد: اگر دولت بخواهد به شعار سال که سال همدلی و همزبانی است پایبند باشد باید در انتخاب استاندار فارس هم دقت کند. استانداری که مرز خود با فتنه و فتنه گران مشخص نکرده است مصداق همدلی و همزبانی نیست، مصداق اعتدال گرایی دولت تدبیر و امید نیست.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون در این بیانیه تصریح کره است: اجازه نخواهیم داد کسانی که وجودشان برای نظام هزینه بر است و «خروج از حاکمیت» و «حمایت از فتنه» را در کارنامه خود دارند بر صندلی استانداری فارس بنشیند.

در این بیانیه با تاکید بر اینکه دولت باید در انتخاب استاندار فارس نظر نماینده مقام معظم رهبری و نمایندگان مردم شریف استان را جلب نماید، آمده است: مردم استان فارس نیازمند امید به فضای آرامش و کار در استان هستند و این آزمونی برای نمره تدبیر و اعتدال گرایی دولت است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها