بازدید از کلاس آموزش حفظ قرآن کریم در شهرستان اشکذر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر بهمراه حجت الاسلام اسماعیلی مسئول امور قرآنی این اداره از کلاس طرح آموزش حفظ ۱ الی ۳ جزء قرآن کریم که در روستای شرف آباد رستاق در حال برگزاری است بازدید کردند.
کد خبر: ۸۵۳۸۴۳۸
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسییج از اشکذر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر بهمراه حجت الاسلام اسماعیلی مسئول امور قرآنی این اداره از کلاس طرح آموزش حفظ ۱ الی ۳ جزء قرآن کریم که در روستای شرف آباد رستاق در حال برگزاری است بازدید کردند.
حجت الاسلام پورقیومی در این برنامه پیرامون آداب تلاوت قرآن سخن گفت وخطاب به قرآن آموزان با وضو بودن درحین قرائت قرآن و نیز فضیلت حفظ و عمل به قرآن و مداومت بر تکرار آیات و سوره های حفظ شده توسط دانش آموزان و عدم فراموشی قرآن توصیه هایی را بیان کرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر در ادامه این برنامه ازکم وکیف مباحث آموزشی این کلاس ومشکلات مربوطه مطلع شد ودراین راستا نکاتی را به مربی کلاس توصیه کرد.
حجت الاسلام اسماعیلی نیز اهمیت یاد گیری قرآن وعمل به آن را یادآورشد و سوالات قرآنی مطرح کرد.
گفتنی است که کلاس مذکور توسط خانه قرآنی ریحانه النبی (ص) روستای شرف آباد رستاق و با همکاری اتحادیه مؤسسات قرآنی استان یزد و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در حال اجرا و برگزاری می باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار