خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بستان آباد:
خبرگزاري بسيج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بستان آباد درکلاس اخلاق پایوران و سربازان این سپاه ضمن دعوت از مردم براي حضور در راهپيمايي روز جهاني قدس، گفت: شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی به دهان استکبار جهانی و ایادی خونخوارش خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۳۸۴۴۲
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حجت الاسلام عبداله اوجاقیبا اشاره به درگيري هاي به وجود آمده از سوي استكبار جهاني در كشورهاي مسلمان، اظهار اميدواري كرد: امسال(سال94) همچون سال هاي گذشته مردم زيادي در راهپيمايي شركت كنند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به فضیلت های شب های قدر و استفاده از تك تك لحظات آن اشاره کرد و بيان داشت: شب نورانی و معنوی قدر به غیر از خداوند به هیچکس مشخص نیست ولی نشانه هایی از شب قدر گفته شده و آمده است .

اوجاقی ادامه داد: در بيشتر حدیث هابر کیفیت شب قدر اصرار شده و همه مقدرات در شبی که به عنوان شب قدر تعیین شده، حتمی است.

وي اظهار داشت: لیالی قدر بهترین لحظات عمر براي نزديكي به خداوند متعال است که این اخلاص و ایمانبه جاي دعا بيشتر بايد در عمل هایمانديده شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بستان آباد با توجه به شخصیت نورانی امیر المومنین علی(ع)، خاطرنشان كرد: خدا را شکر که برای رسیدن به خودش چنین مرد های آسمانی به عنوان امام معصوم در زندگانی ما قرار داده که با ملحق شدن بر دامان ائمه معصومین(ع) بتوانیم راه خوشبختیرا در زندگانی پیش گرفته و دچار لغزش نشويم.

حجت الاسلام عبداله اوجاقیتوصيه كرد: در این شب های فضیلت باید به دامان حضرت صاحب الزمان(عج) متوسل شده و برای تعجیل ظهورشان، شفاي همه مريضان و پيروزي نهايي امت اسلام دعا کنیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها