مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

داستان خوارج در ایران به شکل شیعه انگلیسی تکرار می شود

کد خبر: ۸۵۳۸۴۶۶
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸
حجت الاسلام تویسرکانی گفت: مقام معظم رهبری با اراده و توان خود توانست به طور هوشمندانه قدرت چانه زنی تیم هسته ای را بالا ببرد که این بزرگترین سرمایه ماست.

رهبر معظم انقلاب با اراده خود قدرت چانه زنی تیم هسته ای را بالا برد

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی امروز پیش از ظهر در جلسه محفل انس با قرآن کریم که در محل حسینیه سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز برگزار شد اظهار داشت: هدف امیرالمومنین (ع) حاکمیت دین خدا بر روی زمین بوده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: در نهج البلاغه حضرت علی (ع) رموز مظلومیت خود را به دو بخش خواص و مردم تقسیم کرده است که خواص نیز به 6 گروه تقسیم می شود.

حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به سه گروه اول گفت: ناکثین ، قاسطین و خوارج سه گروه اول به شمار می روند که ناکثین به گروهی گفته می شود که با امام بیعت کردند ولی وقتی با این موضوع مواجه شدند که امام به آن ها پست و مقام نمی دهد نقض عهد کردند.

وی در خصوص گروه نخست گفت: این گروه از افرادی پرنفوذ تشکیل می شد که مردم به دنبال حرف آن ها حرکت می کردند که در دنیای کنونی داعش از این دسته هستند و جانی دوباره گرفته اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین به گروه خوارج اشاره کرد و گفت: خوارج افرادی بودند مذهبی، شجاع، زاهد، اهل نماز شب و حفظ قرآن که فهم، شعور و بصیرت نداشته و با ارتش 20هزار نفری در مقابل حضرت شمشیر به دست گرفتند که داستان خوارج در ایران به شکل شیعه انگلیسی تکرار می شود و مرجع تقلیدشان با وجود اینکه شخصی مذهبی می باشد ولی حلقومش شیطانی بوده و در مقابل ولایت فقیه می ایستد و کلامش ضد ولایت است.

وی با اشاره به داستان عمروعاص گفت: در آن زمان 20هزار نفر از به ظاهر دوستداران امام در مقابل حضرت ایستادند و خواستار بازگشت مالک شدند که از این میان حضرت توانست 15هزار نفر از آن ها را با گفتگو به دین اسلام بازگرداند.

حجت الاسلام تویسرکانی تصریح کرد: جریان فتنه 88نیز همچون زمان عمروعاص می باشد چراکه در آن زمان هم بسیاری از افرادی که خود را ولایتمدار می دانستند ایستادگی کردند ولی جمع آوری و جلوگیری از فعالیت آن ها کار سختی نبود و پس از چندی نگذشت که این مسئله به اتمام رسید.

وی خاطر نشان ساخت: گروه چهارم افرادی بودند که خود را دلسوزتر از مولا معرفی می کردند و علیرغم اینکه خود را ولی حقیقی می دانستند ، به نصیحت کردن امام علی(ع) می پرداختند و شعارشان اعتدال بود.

حجت الاسلام تویسرکانی از گروه پنجم به انسان هایی بزدل و ترسو یاد کرد و گفت: آن ها از طرف امام حکم گرفتند که در آن زمان عده بسیاری از آن ها به دنبال دنیاطلبی بودند.

وی ادامه داد : گروه ششم آن دسته از افرادی بودند که یار و یاور امام علی (ع) به شمار می رفتند که از جمله آنها می توان به عماریاسر و مالک یاد کرد و همان هایی بودند که امام می خواست.

این مسئول به راز مظلومیت امام علی (ع) اشاره کرد و گفت: راز مظلومیت امام علی (ع) در شخصیت ها بود چراکه مردم نگاهشان به آن ها بود و هرچه آن ها می گفتند قبول می کردند و توان بصیرت و تربیت مردم وجود نداشت و مردم نیز بصیرت تشخیص حق از باطل را نداشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در تطبیق تاریخ امروز با گذشته گفت: افراد در زمان حاضر از نظر شخصیت همچون زمان امامت امام علی (ع) می باشند ولی مردم همچون گذشته گوش به فرمان آن ها نیستند بلکه مطیع و فرمانبردار نماینده ولی فقیه می باشند که این خود برگ برنده ای برای ولی فقیه به شمار می رود و بصیرتی که مردم دارند حلقه مفقوده دوران حکومت امام علی (ع) است.

حجت الاسلام تویسرکانی در ادامه گفت: مقام معظم رهبری با اراده و توان خود توانست به طور هوشمندانه قدرت چانه زنی تیم هسته ای را بالا ببرد که این بزرگترین سرمایه ماست و ایشان همچون امام علی (ع) نه تنها به شخصیت ها تکیه نکرده بلکه تمام امیدش به مردم است که با قدرت و حضور خود در تمامی عرصه ها موجب می شوند کشورمان به نقطه آرمانی خود برسد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطر نشان کرد: هرکس در خط ولایت نباشد سقوط می کند و سپاه پاسداران باید با تمام وجود از مردم با هر سلیقه و رفتاری حمایت کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها