پیروزی های پی در پی مقاومت در عرصه های سیاسی، نظامی و امنیتی علیه رژیم صهیونیستی به برکت همین حمایت های مردمی در روز قدس است.
کد خبر: ۸۵۳۸۴۸۸
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹

حجت الاسلام احدی, مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیله سوار در مصاحبه با خبرگزاری بسیج از بیله سوار,ضمن دعوت عموم مردم و مسئولین جهت شرکت در مراسم راهپیمایی روز جمعه گفت: امروز رژیم کودک کش صهیونیستی به عنوان نماد قدرت غرب، با شکست های پی در پی در جنگ های 33 روزه، 23 روزه، 8 روزه و 50 روزه با نیروهای مقاومت اسلامی کاملا به چالش کشیده شد.

وی گفت: در واقع این چالش و بحران، به برکت حمایت مردم مسلمان جهان در راهپیمایی روز قدس از نیروهای مقاومت اسلامی است. پیروزی های پی در پی مقاومت در عرصه های سیاسی، نظامی و امنیتی علیه رژیم صهیونیستی و هم پیمانانغربیآن نیز به برکت همین حمایت های مردمی در روز قدس به وجود آمده است.

وی اظهار کرد: امروز شاهد آن هستیم که آرامش ظاهری جبهه استکبار و قدرتهای غربی حاکم بر جهان خدشه دار شده و فرهنگ و تمدن اسلام ناب محمدی آراء روشنفکران اروپا و حتی نظام لیبرال دموکراسی، گل سرسبد غرب را نیز به چالش کشیده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیله سوار گفت: غرب به سرکرده گی آمریکا و رژیم صهیونیستی با راه انداختن جنگ های نیابتی در منطقه به دنبال از بین بردن زیر ساخت های تمدن جهان اسلام است.

وی از دیگر اهداف غرب علیه اسلام را تضعیف و فرسوده ساختن توان جهان اسلام بر شمرد و افزود: جلوگیری از اتحاد کشور های اسلامی با ایجاد جنگ های داخلی یک از روشهای تضعیف اسلام توسط دشمنان است.

حجت الاسلام احدی در پایان، ضمن دعوت دوباره مردم به شرکت در راهپیمایی روز قدس امسال که جمعه آینده 19 تیر برگزار می شود، اظهار کرد: حضور مردم در صحنه راهپیمایی روز قدس، مشت محکمی بر دهن یاوه گویان عالم و پیروی عملی از بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران است.

ارسال نظرات