کانون مداحان و شاعران آیینی، نمایندگی بنیاد دعبل‌خزاعی چهارمحال وبختیاری و خانه مداحان استان با صدور بیانیه به مناسبت روز قدس، سکوت مجامع جهانی در قبال جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرد.
کد خبر: ۸۵۳۸۵۱۳
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ کانون مداحان وشاعران آیینی، نمایندگی بنیاد دعبل‌خزاعی و خانه مداحان استان چهارمحال وبختیاری به مناسبت روز جهانی قدس بیانه صادر کرد.

به گزارش خبرنگاربسیج مداحان استان چهارمحال وبختیاری؛ دراین بیانیه آمده است: با تدبیر الهی وحکیمانه بنیانگدار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و نام گذاری جمعه آخرماه مبارک رمضان به نام "روز قدس"، مبارزه با اسرائیل و دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین را به عنوان تکلیفی اسلامی به همه مسلمانان از فرقه ها و ملیت ها و زبان های گوناگون گوشزد نمود و فرمودند حمایت از اسرائیل، خیانت به اسلام است.

دراین بیانیه می خوانیم:در طول دهه پنجاه ، حضرت امام خمینی(ره)در اعلامیه های گوناگون در پاسخ به نامه های مردم، دانشجویان و علما، مبارزه برای آزادسازی فلسطین و حمایت از گروه های مبارز فلسطینی را بر تمام مسلمانان واجب دانست و در هفدهم مهر ماه سال 1357،اسرائیل را"غده سرطانی" نامید.

این بیانیه می افزاید:به فرموده امام خمینی (ره) ملت مسلمان ایران و هیچ مسلمانی و اصولاً هیچ آزاده ای، اسرائیل را به رسمیت نمی شناسد و ما همواره حامی برادران فلسطینی و عرب خود خواهیم بود.

بی شک، یکی از اثرات کلیدی انقلاب اسلامی، ایجاد حس جمعی و وحدت اسلامی میان مسلمانان جهان بود،در حقیقت، عملکرد فرا فرقه ای و جهانی حضرت امام خمینی (ره) در سطح جهان اسلام، به ویژه مسئله قدس شریف، موجب وحدت و هم دلی مسلمانان بر محور اسلام و آرمان های بلند اسلامی شد.

دراین بیانیه آمده است:به یاری خداوند متعال دشمنان اسلام خواهند دید که گرمای شدید، تشنگی و گرسنگی هم نمی تواند مانع مطالبات اسلامی و انسانی مسلمانان شود و هزگز مسلمانی با دل بستن به سنت های الهی ، خفت و ذلت دشمن را نمی پذیرد.

رژیم اشغالگر قدس تاکنون باحمایت دنیای غرب و شیطان بزرگ،رژیم ها و دولت های وابسته، جنایت های بزرگی را انجام داده و به عنوان رژیم کودک کش شناخته شده است و امروز نیز هم موجودیت خودرا با ساماندهی گروهای .

به فضل الهی تحولات جهانی و منطقه ای،اثبات کرده اند که اسرائیل، غده ای سرطانی بوده که خودبه خود درحال فساد و زوال است و این رژیم جعلی هم چون مردابی راکد، در وسط ملت های بیدار احاطه شده که محو کامل این قوم پلید، جزو اولویت های اولیه ی آنهاست.

کانون مداحان و شاعران آیینی، نمایندگی بنیاد دعبل‌خزاعی و خانه مداحان در استان دربخش پایانی این بیانیه با محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس، سکوت مجامع جهانی و قدرت های همسو با استکبار جهانی،اعلام شده، آحادمردم مومن و روزدار ایران اسلامی که در شب 23 ماه مبارک رمضان"شب قدر"برای عزت مسلمین و نابودی کفار دست به دعا برداشتند، باحضور پرشور در راهپیمایی روزجهانی قدس اعمال خویش "دعا، مناجات و شب زنده داری" را با برائت از استکبارجهانی و رژیم جعلی اسراییل،کامل می کنند.

این حضور حماسی تجدید میثاق مجدد با آرمان‌های بلند رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی و نشانگر حمایت از مردم مظلوم فلسطین و خشم انزجار از رژیم جعلی اسرائیل ، آمریکای جنایتکار و حکومت های وابسته به شیطان بزرگ است.

ارسال نظرات