مراسم افطاری تعداد ۲ هزار نفر از مددجویان و ایتام زیر پوشش کمیته امداد شهرستان بیله‌سوار با حضور در منازل نیازمندان انجام شد.
کد خبر: ۸۵۳۸۵۴۱
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، آرام حلیم، فرماندار شهرستان بیله ‌سوار در دیدار با خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد بیله ‌سوار اظهار داشت: سرکشی از ایتام و کمک به آنها باید همواره مورد توجه قرار بگیرد و انتظار می‌رود تا مسئولان و خیرین در تمام ایام سال به ویژه ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر به این قشر توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: حضور در بین خانواده‌های مددجویان و ایتام زیر پوشش کمیته امداد و پیگیری مشکلات آنان عنایتی است که خداوند نصیب افراد می‌کند و از این فرصت باید به بهترین شکل استفاده کرد به طوری که این امر نباید محدود به زمان‌های خاص از جمله ماه مبارک رمضان باشد بلکه در دیگر ماه‌های سال نیز باید انجام شود اما در این ماه پربرکت به اوج خود باید برسد.

حلیم بیان کرد: فرزندان خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد باید با وجود تمام سختی‌های موجود به تحصیلات خود ادامه دهند تا بتوانند آینده کم دغدغه‌ای برای خود و خانواده فراهم سازند چرا که تحصیل آنها زمینه خودکفایی و توانمندی خانواده‌ها را فراهم می‌آورد.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: کمیته امداد برای حمایت از خانواده‌های نیازمند و تحت پوشش اقدامات مناسب و شایسته‌ای را در طول سال انجام می‌دهد اما برای اینکه بتوانیم این نهاد حمایتی را بیش از پیش در امدادرسانی به نیازمندان یاری کنیم باید سطح مشارکت‌های مردمی را در این شهرستان افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: مراسم افطاری تعداد 2 هزار نفر از مددجویان و ایتام زیر پوشش کمیته امداد شهرستان بیله‌سوار با حضور در منازل نیازمندان انجام و برای بیش از 500 نفر از مددجویان و ایتام نیز سبد امنیت غذایی توسط ایننهاد تهیه و توزیع شده است.

حلیم با قدردانی از کمیته امداد برای اجرای طرح‌های مختلف نظیر طرح مفتاح‌الجنه افزود: انتظار می‌رود مسئولان با حضور در منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از ‏نزدیک با مسائل، مشکلات و خدمات ارائه شده برای رفع مشکلات نیازمندان آشنا شده و زمینه دلجویی ورفع این نیازمندی‌ها را فراهم آورند.

ارسال نظرات