فرماندار شهرستان پارس آباد با بيان اينكه کمک به جبهه مقاومت اسلامي رسالت دینی همه آحاد مسلمین است، گفت: کمک به جبهه مقاومت کمک به حفظ اسلام است.
کد خبر: ۸۵۳۸۵۴۵
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد, مهدي احمدي, فرماندار شهرستان پارس آباد در جلسه ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت اسلامی در پارس آباد با بیان اینکه ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس با کمکهای خود ثابت کرده اند كه همیشه پشتیبان جبهه حق اند، اظهار داشت: جامعه اصناف و بازارایان به همراه مردم شریف منطقه بر اساس منویات مقام معظم رهبری که سکاندار نظام اسلامی را بر عهده دارد در مقابل تمامی توطئه های دشمنان اسلام ایستادگی کرده اند.

وي با تشریح جبهه مقاومت اسلامی در کشور های اسلامی به مشارکت در کمک رسانی به رزمندگان اسلام در سنگرهای مقاومت تاکید کرد و گفت: امروز حمایت از جبهه هاي مقاومت، حفظ آرمانهای اسلامی و دینی محسوب می شود.

فرماندار پارس آباد با تاکید بر اهمیت ارائه کمک‌های مالی برای مصرف در جبهه مقاومت اسلامي تصریح کرد: اگر مدافعان حرم در سوریه یا جبهه مقاومت در مقابل صهیونیسم بین الملل شکست بخورند به معنی شکست همه ماست بنابراین باید با قدرت از جبهه مقاومت اسلامی حمایت کنیم.

احمدي با بيان اينكه کمک به جبهه مقاومت رسالت دینی و وظيفه همه آحاد مسلمین است، بيان كرد: امروز کمک به جبهه مقاومت کمک به حفظ اسلام است.

ارسال نظرات