مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده آبگرم گاومیش گلی ،بش باجیلار و پهن لو مدرن می شود .
کد خبر: ۸۵۳۸۵۵۴
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، داود نجفیان، مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در جلسه بررسی ساماندهی آبگرم‌های شهرستان سرعین اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و طرح‌های تهیه شده در این زمینه در مدت 3 سال آینده آبگرم‌های شاخص شهرستان سرعین ساماندهی می‌شود.

وی افزود: ساماندهی این آبگرم‌ها بسته به شرایط آبگرم‌ها انجام می‌شود چرا که هر چشمه شرایط خاص خود را دارد و نمی توان برای تمامی چشمه‌ها و آبگرم‌ها برنامه هماهنگ و مشابهی طراحی کرد و بنابراین برای تک تک آبگرم‌های شهرستان طرح‌های ساماندهی جداگانه و ویژه ارائه می‌شود.

نجفیان تصریح کرد: قرار است که طرح‌های ساماندهی بعد از آماده و طراحی شدن در نهایت با مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هر سال یکی از آبگرم‌های مطرح شهرستان ساماندهی شده و اجرای مجتمع ایستگاه پمپاژ مدرن با شرایط خاص هر آبگرم انجام شود.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا با اجرای این طرح‌ها و ایستگاه‌های پمپاژ مدرن بتوانیم آب مطمئن تمام سرمایه‌گذارانی که در این شهرستان فعالیت کرده و مجتمع های خود را اجرایی کرده‌اند با شرایطی مناسب برای آنها تامین کنیم.

وی با اشاره به هزینه‌های اجرای این طرح گفت: تاکنون هزینه طرح را تهیه و خرید زمین را انجام داده‌ایم و حدود 5 میلیارد ریال تا به امروز هزینه شده و بالغ بر 30 میلیارد ریال نیز هزینه ایستگاه پمپاژ خواهد بود که در مدت زمان مقرر تامین می‌شود.

ارسال نظرات