فرمانده سپاه ناحیه دامغان در همایش مودت فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج محلات دامغان و خانواده‌هایشان گفت: کشور همواره نیازمند " بسیج " قوی، منسجم، کارآمد و با نشاط است و این ضرورت جز با همراهی خانواده‌ها میسر نمی‌شود.
کد خبر: ۸۵۳۸۵۵۶
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، سید محمد رضا حسینی عصر دیروز در نشست مودت فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج محلات دامغان و خانواده‌هایشان که به همت ناحیه مقاومت بسیج دامغان در محل حسینیه حضرت سیدالشهدا(ع) این شهرستان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام شهادت مولی متقیان امام علی(ع) و گرامیداشت لیالی قدر، اظهار داشت: امروز کشور و منطقه در یکی از حساس‌ترین شرایط دهه‌های اخیر بسر می‌برد که هوشیاری بیش از پیش همه نیرو‌ها را می‌طلبد.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان در تشریح اهداف برگزاری این نشست ایجاد و تقویت انس و الفت بین فرماندهان رده‌های مختلف بسیج با خانواده‌های بزرگوارشان را پشتیبان معنوی آناها در انجام مأموریت‌ها و وظایفشان دانست و افزود: بی‌تردید موفقیت روز افزون هر بسیجی و فرمانده این نیروی بااخلاص و الهی نیازمند حمایت‌های بی‌دریغ و خداپسندانه خانواده او است.

وی خانواده را مآمن صفا و صداقت و آرامش نامید و تأکید کرد: بی‌تردید تقویت روحیه نشاط و معنویت در خدمت گذاری به نظام و جامعه اسلامی با ایجاد و رشد انس و مودت در کانون گرم یک خانواده با ایمان و بالنده شکل می‌گیرد.

حسینی با اشاره به تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب مبنی بر نشر و گسترش و ضرورت پیاده‌سازی سبک زندگی اسلامی و ایرانی در جامعه، خاطر‌نشان کرد: فرماندهان رده‌های مختلف بسیج و خانواده‌هایشان می‌توانند با توجه عملی به رهنمود‌های رهبری و آموزه‌های اسلامی بهترین الگوی سبک زندگی علوی و فاطمی در جامعه باشند.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم کشور در ماه‌های پایانی سال جاری و ضرورت حفظ وحدت و انسجام جامعه و فراهم نمودن زمینه حضور حداکثری مردم، گفت: فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌ها و مجموعه بسیج باید همچون گذشته از ورود به بازی‌های سیاسی دوران انتخابات پرهیز کنند.

گفتنی است اجرای تواشیح توسط گروه میثاق شهرستان دامغان در مدح و رسای مولی الموحدین علی(ع) و سخنان حجت الاسلام میر‌علی اکبری کارشناس مسائل سیاسی و سیره شهدا با موضوع نقش حمایت خانواده‌ها در موفقیت‌ فرماندهان رده‌های مختلف بسیج در عرصه‌های فرهنگی، اعتقادی و نظامی و برپایی ضیافت افطار از دیگر بخش‌های این برنامه بود.









ارسال نظرات
پر بیننده ها