منطقه ویژه گردشگری ساوالان توریسم منطقه را افزایش می دهد

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت:منطقه ویژه اقتصادی و گردشگری ساوالان در محدوده سرعین ،نیر و مشگین شهر ،توریسم و اکوتوریسم منطقه را رونق می بخشد .
کد خبر: ۸۵۳۸۵۵۹
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، کمال‌الدین پیرموذن، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در جلسه شورای اداری شهرستان سرعین اظهار داشت: سرعین به عنوان نگین آثار باستانی و منطقه زیبای استان و با آب و هوایی مناسب بوده که سالانه پذیرای تعداد زیادی از مسافران از داخل و خارج از کشور می‌شود.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی‌های دقیق و همه‌جانبه مسئولان شهرستان برای استقبال و ارائه خدمات به مسافران و گردشگران ورودی به این شهرستان گفت:‌ با توجه به شمار زیاد مسافران در ایام و تعطیلات عید سعید فطر انتظار می‌رود مسئولان با استقبال و سرویس‌دهی مناسب به مسافران رضایت هر چه بیشتر آنان را فراهم سازند.

پیرموذن از تصویب ایجاد منطقه ویژه اقتصادی گردشگری سبلان با مرکزیت شهرستان های سرعین، نیر و مشگین‌شهر در هیئت دولت خبر داد و افزود: با تصویب این مناطق در مجلس شورای اسلامی شاهد رونق و توسعه هر چه بیشتر استان خواهیم بود.

وی تصریح کرد:منطقه ویژه اقتصادی و گردشگری ساوالان در محدوده سرعین ،نیر و مشگین شهر ،توریسم و اکوتوریسم منطقه را رونق می بخشد .

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی یا اشاره به نقش گردشگری در توسعه و آبادانی استان اردبیل و به ویژه شهرستان سرعین با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالا در این حوزه بیان کرد: امیدواریم در اهداف برنامه ششم توسعه به نقش و اهمیت گردشگری نگاه ویژه‌ای شود.

وی با تسلیت فرا رسیدن شهادت امام اول شیعیان بیان کرد:‌ باید مردم تلاش کنند تا همچون گذشته با حضوری پرشور و گسترده در راهپیمایی روز قدس زمینه برگزاری هر چه بهتر این راهپیمایی را در جمعه آخر ماه مبارک رمضان فراهم آورده و یاس و ناامیدی دشمنان را زمینه‌ساز شوند.

در این جلسه آیت الله مظاهری، کارشناس دفتر استفتائات مقام معظم رهبری نیز با تاکید بر بهره‌مندی از فضایل ماه مبارک رمضان و لیالی قدر و با تسلیت سالروز ضربت خوردن و شهادت امیرالمومنان(ع) گفت: جایگاه و فضائل این امام همام و نقش ایشان در دین مبین اسلام بسیار خطیر بوده و کارگزاران و مسئولان باید ادامه‌دهنده راه این امام باشند.

وی با اشاره به نقش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تصریح کرد: انتظار می‌رود مدیران اداری شهرستان‌ها زندگی امام علی(ع) را الگوی رفتاری و اجرایی خود قرار داده و در ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تلاش کنند تا شاهد توسعه و تعالی معنوی جامعه باشیم.

ارسال نظرات