شهدا گلچين شده خداوند هستند

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج گرمي در يادواره شهداي روستاي نصرا... بيگلو گفت: شهداي هشت سال دفاع مقدس درس مهم اخلاق و عشق به ائمه اطهار، ايثار، فداكاري و از جان گذشتگي را به ما آموختند.
کد خبر: ۸۵۳۸۵۷۵
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی،سرهنگ نوري، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه گرمي در يادواره شهداي روستاي نصرا... بيگلو كه در مسجد اين روستا با همت حوزه برزند و پايگاه اين روستا برگزار شد ضمن آرزوی قبولي طاعات و عبادت براي جمع حاضر گفت: تشنگي و گرسنگي ماه رمضان را تحمل مي كنيم تا تشنگي وگرسنگي نيازمندان را درك كرده وتشنگي و عذاب روز قيامت را فراموش نكنيم.

وي با بيان اينكه شهدا گلچين شده خداوند متعال هستند گفت: در جنگ هشت سال دفاع مقدس بودند شهداي كه همانند سرور و سالار شهيدان امام حسين (ع) لب تشنه به شهادت رسيدند.

وي افزود: شهداي انقلاب با الگو گيري ازاباعبدالله الحسين(ع) دو درس مهم اخلاق و عشق به ائمه اطهار و ايثار و فداكاري و از جان گذشتگي را به ما ياد دادند

سرهنگ نوري با اشاره به اهميت ترويج فرهنگ شهيد و شهادت گفت: اينكه مقام معظم رهبري زانو مي زند و به تابوت شهداي والا مقام بوسه مي زند نشان از ارزش والاي مقام شهادت و اهميت اين موضوع در نزد رهبري معظم انقلاب اسلامي است.

وي با اشاره به تجاوز ظالمانه عربستان به يمن گفت: مردم مظلوم يمن شرايط سختي دارند و بايد همه جانبه به آنها كمك كنيم

وي درادامه روز جهاني قدس را لبيك به فرمان حضرت امام (ره) عنوان كرد و گفت: روز جهاني قدس روز حمايت از مستضعفان و محرومان دنيا به ويژه مردم مظلوم فلسطين است.

ارسال نظرات