با مشارکت دهیاری و اهالی منطقه و در اقدامی بی سابقه در سطح کشور هر متر کانال که در اداره جهاد کشاورزی به مبلغ 150 هزار تومان اجرا می شود با هزینه 27 هزار تومان توسط نیروهای بومی با کیفیت استاندارد اجرایی شده است.
کد خبر: ۸۵۳۸۵۷۸
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین، داود رضایی، بخشدار قصابه در بازدید از طرح عمرانی بخش قصابه با اشاره به تاکیدی که بر سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی به رونق و آبادانی روستاها وجود دارد گفت: هر زمانی که روستائیان ما در وضعیت بهتری قرار داشته اند و بخش کشاورزی منطقه پر رونق بوده کشور در شرایط خوبی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه کشاورزی مهمترین محور توسعه منطقه است افزود: برای اینکه کشاورزی در منطقه به سوی اهداف پیش بینی شده حرکت کند ابتدا باید زیرساخت های لازم برای سهولت زندگی در روستاها فراهم شود.

رضایی با بیان اینکه اجرای فعالیت ها و پروه های عمرانی هزینه بر هستند گفت: خوشبختانه برای اولین بار در منطقه با مشارکت دهیاری ها و مردم منطقه با حداقل هزینه توانستیم قدم های ارزشمندی در اجرای پروژه ها برداریم.

وی در ادامه به تشریح برخی از طرح های عمرانی در این بخش پرداخت و گفت: بازگشایی و تعریض معابر و جدول گذاری خیابان اصلی روستای احمد بیگلو به طول 500 متر مربع، جابجایی تیرهای برق و تلفن داخل روستا از محل اعتبار دهیاری با هزینه 550 میلیون ریال و رعایت سقف عمرانی دهیاری ها با نسبت 80 به 20 از جمله اقدامات بخشداری در روستای احمد بیگلو است.

وی زیرسازی و اجرای کانال جهت هدایت آب های سطحی به طول 300 متر در روستای عصرآباد با اعتبار دهیاری و با هزینه 150 میلیون ریال، بازگشایی و تعریض معابر روستای جمال آباد و جدول گذاری این روستا به طول 300 متر و جابجایی تیر های برق و تلفن از محل اعتبار دهیاری با هزینه 150 میلیون ریال و رعایت سقف عمرانی دهیاری ها با نسبت 75 به 25، بازگشایی معابر و شن ریزی داخل روستای اقجا لو و اجرای کانال هدایت آب های سطحی به طول 107 متر با هزینه 90 میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری، اجرای کانال هدایت آب های سطحی در روستای قینرجه به طول 137 متر با هزینه 40 میلیون ریال از دیگر اقدامات انجام شده در این بخش عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: کلیه پروژه های فوق الذکر با مشارکت دهیاری و اهالی صورت صورت گرفته و در اقدامی بی سابقه در سطح کشور هر متر کانال که در اداره جهاد کشاورزی به مبلغ 150 هزار تومان اجرا می شود با هزینه 27 هزار تومان برای هر متر و توسط نیروهای بومی با کیفیت استاندارد اجرایی شده است.

ارسال نظرات