خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه امروز رسانه و تبلیغات در دنیا حرف نخست را می‌زند، گفت: یکی از راهکارهای موفقیت در عرصه رسانه سازماندهی حلقه‌های صالحین است.
کد خبر: ۸۵۳۸۵۸۷
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام مهدی رحیم‌آبادی در نشست آغاز به کار واحد خواهران بسیج رسانه استان عنوان کرد: امیرالمومنین علی(ع) فرمودند" دنیا همچون پلی است که تنها برای گذر کردن خوب بوده و برای ساختن مناسب نیست".

وی اظهار داشت: نگاه به دنیا دو گونه است، یک نگاه اینکه دنیا را جایی کوتاه بین دو عالم قبل و بعد از آن ببینیم و نگاه دیگر اینکه زندگی تنها مربوط به همین دنیا شود.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه کسانی که در دنیا قدر و موقعیت خود را بدانند موفق هستند، گفت: بسیاری از انسان‌ها در طول تاریخ قدر و منزلت خود را ندانسته‌اند و دشمن حداکثر بهره‌برداری را از این موضوع داشته است.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای در صدد تحریف افکار مردم هستند، افزود: امروز رسانه و تبلیغات در دنیا حرف نخست را می‌زند و رسانه‌های انقلابی به شدت می‌توانند به داد نظام و اسلام برسند، افزود: یکی از راهکارهای موفقیت در عرصه رسانه سازماندهی حلقه‌های صالحین است.

رحیم‌آبادی ادامه داد: تشکیل حلقه‌های صالحین در واقع تشکیل یک جبهه مستحکم در مقابل کفر و نفاق است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها