مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان اردبیل با اساره به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه فاضلاب شهر نیر، از بهره‌برداری از این پروژه در دهه فجر اجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۸۵۹۲
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، علی خاک‌نژاد، مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان اردبیل در جلسه بررسی مسائل و مشکلات فاضلاب شهری نیر اظهار داشت: در حال حاضر 8 میلیارد تومان برای تکمیل تصفیه‌خانه شهر نیر و انتقال پساب فاضلاب به پایین دست سد یامچی نیاز بوده که امیدواریم بتوانیم این منابع مورد نیاز را تامین کنیم.

وی با اشاره به پروژه فاضلاب شهر نیر بیان کرد:‌ برای تکمیل شبکه و خط انتقال فاضلاب شهری نیر مبلغ 29 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که امیدواریم بتوانم با این اعتبارات در این زمینه کارهای عملیاتی را انجام دهیم.

مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان اردبیل گفت: در حال حاضر این پروژه با پیشرفت فیزیکی 90 درصد در حال اجرا بوده به طوری که 25 کیلومتر شبکه و 5 کیلومتر خط انتقال در این پروژه اجرایی و عملیاتی شده و تلاش می‌کنیم تا با تکمیل این پروژه زمینه بهره‌برداری از آن را تا موعد مقرر فراهم آوریم.

خاک‌نژاد از بهره‌برداری از پروژه فاضلاب شهری نیر در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده با توجه به پیشرفت پروژه و زمانبدی انجام شده در این حوزه تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم با تکمیل این پروژه برخی مشکلات در این حوزه را برطرف کنیم.

در این جلسه فرماندار شهرستان نیر نیز با اشاره به پروژه آبرسانی به شهر کورائیم اظهار کرد: این پروژه که در حال حاضر در حال تکمیل است، در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد که برای این پروژه نیز مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است.

اکبر صمدی با اشاره به احداث نخستین مجتمع رفاهی و گردشگری شهرستان نیر تصریح کرد: این پروژه با 2 واحد تجاری و با اختصاص 4 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در حال احداث بوده که در حال حاضر 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ارسال نظرات