در آستانه روز جهانی قدس:

دعوت ناحیه مقاومت بسیج خاتم جهت حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس

ناحیه مقاومت بسیج خاتم در پیامی از عموم مردم ولایت مدار شهرستان خاتم جهت حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد .
کد خبر: ۸۵۳۸۶۳۳
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، ناحیه مقاومت بسیج خاتم در آستانه روز جهانی قدس در پیامی آورده است: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یادآور میراث ماندگار و حکیمانه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) یعنی «روز قدس» است. روزی که همه هیمنه استکبار جهانی و صهیونیزم غاصب را به لرزه انداخته و همه مسلمین عالم را به تفکر و تامل در مساله خطیر فلسطین دعوت می‌کند ..

روز قدس با تکرار و بازنمایی سالانه خود این آرمان اسلامی، انسانی، اخلاقی را همواره فراروی جامعه بشری قرار داده و هرگز به آن اجازه گم شدن در پیچ و خم هیاهوهای تصنعی جهانی را نمی‌دهد، به گونه‌ای که پس از چندین سال با تبدیل شدن به آیینی جهانی و میعادگاهی فرامرزی برای اعتراض علیه ظلم، تجاوز و تعدی و نیز دفاع از مظلومین و مستضعفین، هراس و وحشت را در اردوگاه سلطه و استکبار و صهیونیسم بین الملل رقم زده است ..

ناحیه مقاومت بسیج خاتم ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، آحاد ملت غیور، انقلابی شهرستان خاتم  را به حضوری پر شور و آگاهانه در راهپیمایی جهانی روز قدس دعوت می‌نماید و بر این حقیقت مسلم تاکید می‌ورزد که حضور دشمن شکن امت اسلام در راهپیمایی روز قدس، رژیم غاصب صهیونیستی را به سرنوشت خود که همان زوال و نابودی خفت بار است، نزدیکتر ساخته و بارقه امید و پیروزی را در دل پر درد ملت مظلوم فلسطین روشن خواهد ساخت ..

سپاه خاتم با اعلام تبعیت از آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و تدابیر حکیمانه حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) در مسئله فلسطین و آزادسازی قدس شریف، خشم و نفرت و انزجار خود را از جنایات استکبار جهانی به سرکردگی جرثومه های فساد یعنی آمریکا و اسرائیل اعلام نموده و از مجامع بین المللی و دولت های اسلامی می خواهد اقدامی آنی در جهت جلوگیری از کشتار مردم مظلوم و بی دفاع به ویژه مردم یمن به عمل آورند و همچنین از آحاد ملت مسلمان و روزه دار ایران بویژه مردم ولایت مدار وشهید پرور شهرستان خاتم دعوت می کند تا با حضوری حماسی و دشمن شکن در راهپیمایی روز قدس یکبار دیگر نفرت و انزجار خود را از دشمنان فریاد زنند .

"وعده دیدار ما جمعه مورخ 19/4/94 راس ساعت 11:30 از میدان جمهوری اسلامی به سمت میعادگاه نماز جمعه هرات"

 

ارسال نظرات