بیانیه سپاه روح الله استان مرکزی به مناسبت روز جهانی قدس

سپاه روح الله استان مرکزی در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس آورده است: روز قدس به عنوان یادگار ماندگار خمینی بت شکن از روزهای بسیار مهم و یوم الله است.
کد خبر: ۸۵۳۸۶۵۳
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
سپاه روح الله استان مرکزی  در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس آورده است: روز قدس به عنوان یادگار ماندگار خمینی بت شکن از روزهای بسیار مهم و یوم الله است.

متن این بیانیه به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

روز "قدس" به عنوان یادگار ماندگار امام عظیم الشان (خمینی بت شکن) از روزهای بسیار مهم و یوم الله است . روز قدس یک روز جهانی و یک پیام جهانی دارد و اعلام می کند امت اسلامی زیر بار ظلم نمی رود ولو این ظلم از پشتیبانی بزرگترین و قدرتمندترین دولت های عالم برخودار باشد. مقام معظم رهبری، همچون نامه روشنگرانه شان اهمیت این اندیشه ناب و ابتکار بی بدیل امام عزیز را به ملت ایران و مسلمانان جهان اینطور یادآوری نموده اند.

روز قدس روز نماد صف بندی حق در مقابل باطل است. روز قدس متوقف کننده حذف فلسطین از نقشه جغرافیای جهانی ، روز خنثی کردن توطئه فراموشی مسئله فلسطین ، روزی که مردم فلسطین احساس می کنند ملت ها پشت سرشان و پشتیبان آن ها هستند.

ملت ها، مخصوصاً جوانان بدانند، بحران سازی که امروز در خاورمیانه پدید آمده است برای امنیت اسرائیل است. امروز قضیه سلفی و تکفیری (داعش) مولود و زاییده تفکر، مثلث سوم شوم عبری ، عربی و آمریکایی می باشد. اسرائیل به عنوان یک غده سرطانی همچون زخمی کهنه بر پیکر جهان اسلام خودنمایی می کند و روز جهانی قدس روز وحدت جهان اسلام و عزای اسرائیل کودک کش است.

امت مؤمن و روزه‌دار ایران اسلامی در سراسر کشور با حضور گسترده و انقلابی خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همگام و هم‌صدا با سایر مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطین اشغالی بار دیگر بانگ مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد خواهند کرد و در لبیکی دیگر به ندای ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، که همان آزادی قبله اول مسلمین است، تجدید میثاق خواهند نمود.


ارسال نظرات