مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاههای استان واعضای شورای بسیج دانشجویی سپاه سلمان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار وگفتگو کردند.
کد خبر: ۸۵۳۸۷۱۵
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج: آیت الله عباسعلی سلیمانی در این دیدار با اشاره به این مطلب که دو عنوان ارزشی دانشجو و بسیج خاص فضای علمی فرهنگی جامعه است گفت: زمانی که این دو عنوان کنارهم قرار می گیرد معنای خواصی دارد که نو مطالبات از سوی نظام نسبت به دانشجویان بسیجی تغیر می کند.

وی با اشاره به این مطلب که مطالب علمی،فرهنگی در کنار عنوان دانشجو است ومطالبات عقیدتی،آرمانها، ومکتبی عنوان بسیج که به شکل هم عام وخواص می باشد افزود:حساسیت دشمن روی آرمان گرایی ملت ایران است،که این آرمان گرایی در کشور در پرتو انقلاب  به برکت امام خمینی وطلیعه داری رهبر معظم انقلاب وجود دارد.

وی بیان کرد: این آرمان گرایی به اسلام ناب محمدی(ص) اسلام ضد سلطه وضد استعمار است که بر این اساس دشمنان انقلاب روی اسلام ما حساسیت زیادی دارند چرا که اسلام ما در جامعه به عنوان اسلام ایدوئولوژی مطرح است.

وی با تاکید بر این مطلب که دانشجویان بسیجی باید در دانشگاهها ومراکز آموزش علمی از ظرفیت ها استفاده کنند وعبرتهای عاشورایی را باید برای نسل جوان وافراد جامعه بازگو وبیان کنند اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی با سر کوب کردن مانند ترور انسانهای بزرگ وفرهیخته انقلاب ومحار کردن(تشکیل گروهک های مخالف مثل داعش و...) در پی ضربه زدن به ما هستند تا از این شیوه وراه بتوانند در نقشه های شوم خود موفق شوند.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: باید تفکر دانشجویان بسیجی با تفکرات نظام هم سو باش چرا که عنوان امت محمد(ص) شیعه وسنی را گرد هم جمع می کند وهیچ کس نمی تواند وحدت بین شیعه وسنی را خدشه دارکند .

همچنین برادر پاسدار علیرضا کیخا مسئول ناحیه بسیج دانشجویی سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان هم گفت: عملیاتی کردن منویات مقام معضم رهبری و محقق کردن آرمانهای نظام ودست یابی به رشد وپیشرفت ار اهداف بسیج دانشجویی ودانشجویان بسیجی استان است.

وی افزود: دانشجویان بسیجی دانشگاهها با نگاه انقلابی واعتقادی وباور ارزشهای دینی در راستای حمایت از فرامن حضرت آقا گام بر میدارند ولی این نهاد هنوز به آن مطلوبی که رهبر معظم انقلاب از آن انتظار دارند نرسیده اند .

کیخا اظهار داشت: امیدواریم حضور دانشویان در مجالس ومحافل بزرگان دینی گام موثری برای تحقق اهداف بیشتر بسیج به لحاظ فرهنگی،اقتصادی سیاسیباشد که در جامعه امروزه به خود می بالیم که تکلیف ویژه ای در این برحه از زمان بر دوش ما نهاده شده است وباید به این مهم بیش از هر زمان دیگری عمل کنیم .

ارسال نظرات